Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:13:11 GMT

ارتش سوریه ایستاده بر دروازه های غرب حلب

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۵۵۰۳

ارتش سوریه ایستاده بر دروازه های غرب حلب

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش این کشور توانست با حملات توپخانه ای و موشکی خط اول اجتماع گروه های تروریستی در غرب حلب را منهدم کند و به پیش روی خود در محور خان طومان به سمت جنوب غرب حلب ادامه دهد.

یگان های ارتش سوریه روز گذشته (یکشنبه) نیز با انجام عملیات نظامی علیه مواضع گروه های تروریستی در غرب شهر حلب، یک انبار تسلیحات گروه های تروریستی در روستای بشقاتین در غرب این شهر را نابود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نابودی این انبار مهمات به دنبال گلوله باران شدید مواضع تروریست ها از سوی ارتش سوریه صورت گرفت که در جریان آن خسارت های زیادی به این افراد وارد شد.

ادامه پیشروی ارتش به سوی ادلب

از سوی دیگر ارتش سوریه امروز (دوشنبه) پس از درگیری سنگین با تروریست های تحریر الشام (النصره سابق) توانست شهرک «معصران» و روستای «الصوامع» در شمال شرق شهر راهبردی «معره النعمان» در حومه ادلب را آزاد کند.

ارتش سوریه روز گذشته (یکشنبه) توانست روستای «الزعلانه» مشرف به جاده بین المللی «معره النعمان-سراقب» را آزاد کند و همچنین کنترل روستای «الدانا» در غرب این جاده بین المللی به دست بگیرد.

درگیری‌ها در استان ادلب و نیز حملات تروریست‌ها به حلب در روزهای اخیر درحالی شدت گرفته است که از روز نهم ژانویه (۱۹ دی ماه) با توافق میان «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه و «رجب طیب اردوغان» همتای ترکیه‌ای وی در منطقه امن ادلب آتش بس اعلام شده است؛ اما این آتش بس دو روز پس از اعلام با حملات تروریست‌ها نقض شد.

ارتش سوریه که این روزها به دروازه های معره النعمان در نزدیک ادلب نزدیک شده، قصد دارد تا این بخش از خاک سوریه را هرچه سریع تر به بقیه مناطق آزاد شده ملحق کند.

ادلب ۱۱ درصد از خاک سوریه را تشکیل می دهد که با توجه به آزادسازی بخش هایی از آن در ماه های گذشته سوریه بزودی می تواند بر این استان نیز تسلط یابد.

ارتش سوریه در جریان آزادی این مناطق ۳ پست دیدبانی از ۱۲ پست دیده بانی نیروهای ترکیه را نیز به محاصره خود در آورده است.  

منبع: خبرگزاری رسمی (سانا) برچسب‌ها تروریسم سوریه حلب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم سوریه حلب تروریسم سوریه حلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودرو تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • امروز در جایگاه به کرسی نشاندن شروط مقاومت ایستاده‌ایم
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم