Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا حسینی ابرده، استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با وجود مشکلات بسیاری که در خصوص انرژی در کشور وجود دارد؛ اولین قدم برای مقابله و عبور از این مشکل اولویت قرار گرفتن پروژه‌های تجربی در امور پژوهشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نقش موثر در انجام این کار مربوط به دانشجویان است چرا که باید پروژه‌های دانشجویی از تئوری بودن به سمت تجربی شدن حرکت کند تا بتوانیم نتایج مثبت این کار را در واقعیت و عمل مشاهده کنیم.

ابرده افزود: با وجود فعالیت محدود مقاله‌های تجربی در حوزه انرژی در بخش مهندسی؛  بازهم باید توجه بیشتری به این امر برای به حاصل رسیدن پروژه‌ها شود.

استاد دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: به دلیل تحریم‌های موجود در این زمینه و عدم حمایت نهاد‌های مربوطه، در خصوص انجام پروژه‌های تجربی با مشکلات زیادی روبه رو شده ایم. برای حل مشکلات موجود در ابتدا باید از دانشجویان و استادانی که در زمینه پژوهشی فعالیت می‌کنند، حمایت‌های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: آغاز ساخت ماهواره سنجشی امیرکبیر با دقت یک متر

او گفت: باید برای شروع کار آن‌ها، مخارج اولیه و بودجه مورد نیاز در اختیارشان قرار داده  تا نتیجه این کار در عمل و ارزآوری برای کشور دیده شود.

حسینی ابرده مطرح کرد: با حمایت‌های لازم از دانشجویان و حرکت به سمت پروژه‌های تجربی؛ شاهد دو نتیجه موفقیت آمیزِ تربیت دانشجویان کار آفرین و کمک به رونق تولید خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه عمرانی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق اقتصادی در گرو توجه به تولید اشتغال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: اگر رونق در تولید با مشارکت مردم شکل گیرد نتایجی، چون کاهش بیکاری، رونق صادرات، درآمدزایی، پایین آمدن نرخ تورم، جبران کسری بودجه و حل شدن مشکلات پولی و بانکی کشور را در بر خواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین میردامادی افزود: در روز دوازهم فروردین هم این مردم بودند که علم اسلام را برفراشتند و موجب قدرت جمهوری اسلامی در مقابل کفر جهانی شد، امروز نیز تنها کشوری که با فریاد رسا اعلام می‌کند مرگ بر آمریکا ایران است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: تاریخ تا به امروز چنین جنایتی به خود ندیده بود که این چنین مردم مظلوم در غزه مورد ظلم استکبار قرار گیرند.
حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی افزود: امروز آمریکا و مدعیان حقوق بشر و حقوق زنان رسوا شدند، زیرا بیش از ۳۲ هزار زن و بچه در غزه به شهادت رسیده است.

دیگر خبرها

  • تولید ثروت توسط مردم؛ راه حل نخست در تحقق شعار سال
  • رونق اقتصادی در گرو توجه به تولید اشتغال
  • منظور از اقتصاد مردمی، همان تعاونی است
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش و مشارکت های مردمی است
  • برپایی بازارچه‌های کارآفرینی با ۵ هدف برای افزایش مشارکت اقتصادی مردم در استان تهران
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور