Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در دیداری خانه خود از هفته بیست و دوم لیگ برتر با نتیجه 93 بر 87 تیم توفارقان آذر شهر را شکست داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر، امروز دو شنبه هفتم دی ماه میزبان تیم توفارقان آذرشهر بود که در پایان با نتیجه 93 بر 87 مهمان خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر اول این دیدار با نتیجه قاطع 24 بر 11 به نفع تیم نفتی ها به پایان رسید در ادامه و در کوارتر دوم اما تیم توفارقان آذرشهر با نتیجه 33 بر 22 به برتری رسید تا در مجموع پالایش نفت آبادان با نتیجه 46 بر 44 برنده نیمه اول این دیدار شود.

شاگردان سامان ویسی در کوارتر سوم با نتیجه نزدیک 23 بر 22 از پالایش نفت شکست خوردند. در ادامه اما مجددا بلندقامتان پالایش نفت کوارتر چهارم را با نتیجه پایاپای 24 بر 21 به نفع خود رقم زدند.

به این ترتیب پالایش نفت آبادان در دیداری بیرون از خانه با نتیجه نهایی 93 بر 87 به پیروزی رسید تا در مجموع بردهای این تیم به عدد هفده برسد.

کوبل داوری این دیدار را رضا آذرافزا، مهدی آقاجانی و فرشاد هاشمی تشکیل داده بودند و مسوولیت نظارت بر این دیدار  نیز بر عهده حمید کیان ارثی بود.

لازم به ذکر است که پالایش نفت آبادان در پایان هفته بیست و دوم با 39 امتیاز در جایگاه سوم لیگ قرار دارد و تیم توفارقان آذرشهر با 28 امتیاز در جایگاه دهم لیگ باقی ماند.

 

 

سامان ویسی

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال آبادان تیم پالایش نفت آبادان تیم توفارقان آذرشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فردا شب در خانه آتالانتا به میدان ‏می‌رود. دیداری در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا. ‏

لیورپول در بازی رفت در آنفیلد به شکلی غیرمنتظره مقابل آتالانتا 3-‌‏0 شکست خورد و فردا شب کاری بسیار دشوار در پیش دارد. آلیسون ‏در نشست خبری پیش از مسابقه گفت برگرداندن چنین نتیجه‌ای ‏مقابل حریفی پرقدرت مثل آتالانتا بسیار دشوار است. ‏

تکرار کامبک تاریخی لیورپول مقابل بارسا؟
ما به جز نتیجه به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. بازی برگشت ما خارج از ‏خانه است و آن بازی برگشت در خانه بود. بازیکنان هم فرق دارند و ‏رقابتها هم هیمنطور. تفاوتها بیشتر از شباهت‌ها است.  ‏

لیورپول به بازگشت و صعود باور دارد؟
همینطور که گفتم در گذشته کارهای بزرگی کرده‌ایم که این را در ‏تاریخ باشگاه می‌بینید. البته که باید باور داشته باشیم ولی معتقدم ‏کار خیلی سختی است. تیم حریف در خانه ما نشان داد چه کیفیتی ‏دارد. هدف ما این است که نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری داشته ‏باشیم، اشتباهاتی که داشتیم را تکرار نکنیم و ببینیم نتیجه چه ‏می‌شود. ‏

افت ناگهانی لیورپول؟
دو نتیجه بد گرفتیم. نباید اشتباهاتی بکنیم که کار از این بدتر بشود. ‏البته که باخت 3-0 در خانه چیزی نیست که ما بازیکنان لیورپول ‏بتوانیم راحت بپذیریم. اگر دقت بیشتری داشته باشیم هم می‌توانیم ‏دوباره کلین‌شیت کنیم و هم فرصتهای خوبمان را گل کنیم. من ‏مدافعان و مهاجمان تیمم را می‌شناسم و به کیفیت‌شان باور دارم. ‏

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • ترکش‌های باخت سنگین نفت آبادان برابر پرسپولیس؛ کسر ۱۰ درصد از قرارداد!
  • سرمربی پرسپولیس: نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم
  • اوسمار ویرا: نتیجه سه بر صفر عالی است؛ از بازیکنانم راضی هستم
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام