Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:50:25 GMT

پیشرفت فیزیکی بند محور ۱۴ شبانکاره ۶۵ درصد است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۵۵۷۶

پیشرفت فیزیکی بند محور ۱۴ شبانکاره ۶۵ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید تویل عصر دوشنبه در نشست بررسی عملکرد تأسیسات هیدورمکانیکال سد رئیسعلی دلواری و آمادگی برای سیلاب‌های احتمالی در فصل زمستان اظهار داشت: درباره بند سنگی-ملاتی محور ۱۴ شبانکاره باهدف کنترل سیلاب، تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی، کنترل رسوب و آبخیزداری در دست احداث است.

وی تصریح کرد: تاکنون اقدامی برای احداث جاده دسترسی، تجهیز کارگاه، خاک‌برداری پی و بدنه، هفت هزار مترمکعب اجرای سنگ و ملات، ساخت حوضچه آرامش و بتن‌ریزی بخشی از شوت سرریز انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تویل درباره بند سنگی-ملاتی محور ۱۴ شبانکاره گفت: این بند باهدف کنترل سیلاب، تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی، کنترل رسوب و آبخیزداری در دست احداث است.

وی اضافه کرد: این طرح در مدت ۱۲ ماه به‌وسیله پیمانکاران بومی استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به‌ضرورت پیش‌بینی و اقدامات پدافند غیرعامل، این بند باعث حفاظت و جلوگیری از بروز خسارت سیلاب به شبکه آبیاری و زهکشی شبانکاره می‌شود.

کد خبر 4836919

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر سدسازی بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان