Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری مشترک با رئیس مجلس دومای روسیه، اظهارداشت: ما مذاکرات خیلی خوبی در زمینه مسائل بین الملل و همچنین مسائل منطقه ای داشتیم.

ادامه دارد...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: لاریجانی رئیس مجلس رئیس مجلس دومای روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، گفت: با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد حسینی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه برنامه هفتم چه زمانی ابلاغ می‌شود؟ اظهار کرد: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در مورد احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

حسینی خاطرنشان کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

کد خبر 745452

دیگر خبرها

  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • ایران ثابت کرد توانایی انهدام تمام پایگاه‌های هوایی صهیونیست‌ها را دارد
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • پاسخ به مسائل دینی با هوش مصنوعی ممکن نیست
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • واکنش معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به احتمال استیضاح «مراد صحرایی»
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • واکاوی حمایت از مالکیت فکری ادبی و هنری
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود