Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی 158 پروژه بخش کشاورزی استان در دهه فجر امسال خبر داد.

نوربخش حاتمی گفت: دهه فجر امسال این 158 پروژه با اعتبار184 میلیارد تومان و اشتغالزایی 1427 نفر در استان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

 حاتمی افزود: 151 پروژه از پروژه های مذکور که شامل پروژه های عمرانی در سه بخش آب و خاک، باغبانی و منابع طبیعی و پروژه های تسهیلاتی در بخش های تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، صنایع کشاورزی، شیلات و تعاون روستایی هستند، افتتاح  و عملیات اجرایی هفت پروژه نیز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه، حاتمی پروژه های عمرانی قابل افتتاح را 77 پروژه آب و خاک با سرمایه گذاری 13 میلیارد و 600 میلیون تومان و اشتغالزایی 663 نفر، 9 پروژه باغبانی با اعتبار بیش از دو میلیارد تومان و اشتغالزایی 30 نفر و 19 پروژه منابع طبیعی با اعتبار 21 میلیارد و 408 میلیارد تومان و اشتغالزایی 121 نفر اعلام کرد.

حاتمی سپس به پروژه های تسهیلاتی قابل افتتاح در استان اشاره کرد و افزود: این پروژه ها شامل 24 پروژه تولیدات دامی با اعتبار 88 میلیارد و 100 میلیون تومان و اشتغالزایی 136نفر، 9 پروژه تولیدات گیاهی با اعتبار 10 میلیارد و 530 میلیون تومان و اشتغالزایی 51نفر، هشت پروژه در بخش صنایع  تبدیلی با اعتبار 25 میلیارد و 309 میلیون تومان و اشتغالزایی 162 نفر، چهار پروژه شیلاتی با اعتبار یک میلیارد و 729 میلیون تومان و اشتغالزایی 14 نفر و یک پروژه تعاون روستایی است که برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که پنج نفر هم اشتغالزایی دارد.

حاتمی در ادامه به شروع عملیات اجرایی هفت پروژه عمرانی و تسهیلاتی بخش کشاورزی استان در ایام الله دهه مبارک فجر اشاره داشت و گفت: این پروژه ها با 19 میلیارد و 590 میلیون تومان سرمایه گذاری زمینه ایجاد اشتغال 245 نفر را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی افتتاح پروژه در دهه فجر کشاورزی كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه