Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای دیدار با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، و رونمایی از معامله قرن راهی واشنگتن شده گفت: ترامپ دوست خیلی خیلی بزرگی برای اسرائیل است.

قرار است سه شنبه (۸ بهمن) ترامپ دیداری با نتانیاهو داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتانیاهو در خصوص رونمایی از طرح معامله قرن گفت: «به واشنگتن می‌روم تا در کنار رئیس‌جمهور آمریکا که این طرح را پیشنهاد داده قرار گیرم، طرحی که به عقیده من منافع حیاتی ما را پیش می‌برد.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد به همراه رئیس‌جمهور آمریکا در روز سه شنبه «تاریخ را خواهند ساخت».

در حالی مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی از رونمایی طرح به اصطلاح «صلح» ترامپ با نام «معامله قرن» در این هفته خبر می‌دهند که گروه‌های فلسطینی از تمامی فلسطینیان خواستند در روز اعلام این طرح آمریکا در سراسر رام الله در راهپیمایی گسترده‌ای برای بیان خشم خود حضور پیدا کنند و یک صدا بگویند که معامله قرن هرگز اجرایی نخواهد شد و مردم فلسطین می‌توانند همانند توافق‌های سابق این توافق را نیز سرنگون کنند.

در ۲۵ ژوئن سال گذشته، جرد کوشنر، داماد ترامپ و مشاور ارشد کاخ سفید، در کنفرانسی در بحرین از جنبه‌های اقتصادی معامله قرن پرده‌برداری کرد، اما نماینده ترامپ در امور صلح خاورمیانه اذعان کرد که کنفرانس منامه شکست خورد، چون بدون دستیابی به راه حلی سیاسی بین فلسطینی‌ها و رژیم صهیونیستی، طرح اقتصادی هیچ ارزشی ندارد.

رژیم صهیونیستی همچنان به شهرک سازی در سرزمین‌هایی که از زمان جنگ سال ۱۹۶۷ به سرزمین‌های تحت اشغال خود الحاق کرد، ادامه می‌دهد. نزدیک به ۶۰۰ هزار صهیونیست در حال حاضر در کرانه باختری و قدس شرقی زندگی می‌کنند. شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطینیان از سوی سازمان ملل مورد تائید نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه

با گذشت نزدیک به ۲۰۰ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه اسناد افشاشده وزارت امور داخلی اسرائیل نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم با برگزاری جلسات نقد و ارزیابی راهبردی اهداف اسرائیل در جنگ غزه مخالفت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اسناد افشاشده از وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نشان می دهد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هرگونه بحث و تبادل نظر راهبردی پیرامون اهداف جنگ در غزه را رد کرده است.

براساس جزئیات افشاشده از یکی از اسناد وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی نتانیاهو علی رغم درخواست سایر اعضای حاضر در کابینه جنگی اسرائیل از مخالفت خود با هرگونه بحث و تبادل نظر در مورد اهداف تجاوز ارتش اسرائیل به غزه سخن گفته است.

این سند وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی بیانگر آن است که در اوایل ماه آوریل در کابینه جنگی توافقی مبنی بر لزوم تبادل نظر و برگزاری جلسات راهبردی در رابطه با اهداف اسرائیل از حمله به غزه صورت می پذیرد، اما نتانیاهو از آن تاریخ تا به اکنون از پذیرش این درخواست دیگر اعضای کابینه مزبور سر باز زده است.

تمسخر نتانیاهو در کانال 12 اسرائیلژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

 

خودداری نتانیاهو از تشکیل جلسات نقد و ارزیابی عملکرد رژیم صهیونیستی در نوار غزه در شرایطی است که به رغم تحمیل 7 ماه جنگ فراگیر بر نوار غزه، نظامیان این رژیم همچنان در تحقق اهداف اولیه خود از این جنگ همچون آزادی اسرای صهیونیست دربند گروه های مقاومت فلسطین در غزه و همچنین نابودی حماس و سایر گروه های مقاومت ناکام مانده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • ۱۰ ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد
  • لاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند