Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه در بازدید سرزده از دانشگاه هوایی شهید ستاری، از دانشکده جنگ الکترونیک، آزمایشگاه‌ها دیگر بخش‌های این دانشکده بازدید و نحوه عملکرد، توان علمی و کاربردی دانشکده جنگ الکترونیک را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش از اماکن و طرح‌های در حال ساخت و بازسازی ازقبیل سالن ورزشی، سالن بدنسازی، آسایشگاه‌ها و سوئیت‌های دانشجویی، آشپزخانه و سالن های غذاخوری بازدیدکرد.

 امیر سرلشکر موسوی در جمع فرماندهان و مسئولین دانشگاه هوایی شهید ستاری با اشاره به اهمیت و پیچیدگی کار دانشگاه‌های افسری ارتش، گفت: دانشجویانی که امروز در اختیار دانشگاه‌های افسری ارتش هستند، آینده ارتش را رقم خواهند زد و فرماندهان و اساتید دانشگاه باید شبانه روز به این فکر باشند که بتوانند یک نیروی متعهد،  انقلابی،  متخصص، کارآمد و دلسوز را به بدنه ارتش تزریق کنند.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.

برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی دانشگاه هوایی شهید ستاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی دانشگاه هوایی شهید ستاری ارتش جمهوری اسلامی ایران سید عبدالرحیم موسوی دانشگاه هوایی شهید ستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان افسری دانشگاه‌های آجا از مقابل جایگاه رژه رفتند.

این یگان‌ها عبارتند از: یگان‌های پیاده نیروی زمینی ارتش، یگان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تکاوران تیپ ۶۵ نیروهای ویژه هوابرد (نوهد)، تکاوران منجیل، مرکز تخصصی آموزش‌های دریایی رشت.

همچنین دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی (ع) ارتش، دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) و دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در این مراسم به اجرای رژه پرداختند.

کد خبر 6080501 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند