Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از النشره، ابوعلی البصری معاون رئیس هیئت الحشد الشعبی عراق که جانشین شهید ابومهدی المهندس شده است، به حملات شب گذشته به منطقه سبز بغداد و اطراف سفارت آمریکا در پایتخت عراق واکنش نشان داد.

وی گفت: حشد شعبی ارتباطی با این حملات ندارد.

البصری افزود: برخی به دنبال دخیل کردن حشد شعبی در این موضوع بدون دلیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیلات حشد شعبی با نظم و انضباط عمل می‌کنند و ما نشست با آنها داریم و دستورات به طور مستمر به آنها می‌رسد. همکاری عالی میان فرماندهان حشد شعبی و نیروهای امنیتی وجود دارد. همین همکاری پیروزی را با این سرعت رقم زد.

گفتنی است که منابع عراقی شب گذشته از شلیک ۵ موشک کاتیوشا به منطقه سبز بغداد خبر داده بودند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جواد حق لطفی گفت: ۴۰ دستگاه ترددشمار نصب شده در سطح مسیرهای ارتباطی آزادراهی، بزرگراه و اصلی نشان می دهند که از ۲۵ اسفنده ماه گذشته تا پایان هشتمین روز از سال جدید، ۱۶ میلیون و سه هزار و ۶۸۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین از راه های ارتباطی استان عبور کرده اند.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تردد خودروها در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ این استان، خاطرنشان کرد: براساس آمارهای موجود، سال گذشته و طی مدت یاد شده ۱۳ میلیون و ۹۰۶ هزار و ۶۵۷ دستگاه خودرو از مسیرهای ارتباطی این استان عبور کرده بودند.

حق لطفی اضافه کرد: این در حالی است که تردد خودروها در هشتمین روز از سال جدید یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۴۸۵ دستگاه بود که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۴۵ درصدی روبرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: با توجه به اینکه در میانه تعطیلات نوروزی و در موج دوم سفرها قرار داریم به رانندگان توصیه می کنیم تا در طول سفر از هرگونه سرعت و سبقت بی مورد و تغییر مسیرهای ناگهانی خودداری کرده و ضمن اجتناب از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، فاصله طولی را رعایت و از توقف در حاشیه راه به شدت پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • افزایش ۱۵ درصدی تردد خودرو در استان
  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • ۱۷۸ شهید و مجروح؛ نتیجه جنایات ۲۴ ساعت گذشته صهیونیست‌ها در غزه
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند