Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@02:13:48 GMT

مرگ یک نفر در مسابقه کیک‌خوری

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۵۹۷۸

مرگ یک نفر در مسابقه کیک‌خوری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، گفته می‌شود این زن ۶۰ ساله طی این رقابت‌ که در هتلی واقع در منطقه "هاروی بی" در ایالت "کوئینزلند" استرالیا برگزار شد، دچار حمله ناگهانی و تشنج شده است. ویدیوهای منتشر شده از این مسابقه نشان می‌دهد که این زن پیش از تشنج به سرعت در حال خوردن کیک‌های "لامینگتون"، نوعی کیک اسفنجی سنتی استرالیایی پوشیده از شکلات و پودر نارگیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به محض دست دادن حمله تشنج به این زن، عملیات احیای قلبی ریوی (CPR) روی او صورت گرفت و سپس به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل وخامت حالش در بیمارستان جان باخت. هتل "هاروی بی" که این حادثه در آن رخ داده در پیامی به خانواده و دوستان این زن که نام او فاش نشده، تسلیت گفته و از خدمات اورژانس به دلیل "پاسخ سریع و حرفه‌ای" آن‌ها تشکر کرده است. مسابقات خوردن یک بازی محبوب در "روز استرالیا" است که از تعطیلات ملی محسوب می‌شود. بنا بر گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، شرکت کنندگان این مسابقات معمولاً جوایز زیادی را برای خوردن تعداد زیادی کیک، پای، هات‌داگ یا سایر مواد غذایی در مدت زمان محدود کسب می‌کنند.

کد خبر 480864 برچسب‌ها استرالیا مسابقه تصویر حوادث جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استرالیا مسابقه تصویر حوادث جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش تارنمای خبری‌ای اس پی ان، در بیانیه پلیس شهر کلمبو پایتخت تجاری سریلانکا، آمده است: یکی از خودرو‌ها عصر یکشنبه در جریان مسابقه از پیست منحرف شد و با برخورد به تماشاگران و مسئولان مسابقه، ۷ نفر را کشت و ۲۰ نفر دیگر را مجروح کرد که حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

بر اساس این بیانیه، قرار بود که این مسابقات اتومبیلرانی در ۲۴ مرحله برگزار شود، اما با وقوع این حادثه در هفدهمین مرحله از این مسابقات، این رویداد ورزشی تعطیل و متوقف شد.

به نوشته‌ای اس پی ان، در حالی که ۴۵ هزار تماشاگری که در یک آکادمی نظامی سریلانکا از نزدیک شاهد وقوع این حادثه بودند، اما علت اصلی خروج خودروی عامل بروز این حادثه از پیست، هنوز مشخص نشده است.

این رویداد ورزشی توسط ارتش سریلانکا و سازمان اتومبیلرانی سریلانکا برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران روسی/ علی هیبتی به طور مادام العمر محروم شد
  • عصبانیت صهیونیست‌ها از هوا خوری یحیی سنوار
  • ۷ کشته در پی حادثه در مسابقات اتومبیلرانی سریلانکا
  • ۷ کشته در مسابقه اتوموبیلرانی سریلانکا!
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند