Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم آزادی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر آماده باش تمامی دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران و اعزام تیم های امدادی به محل، تیم های ارزیاب نیز با حضور در منطقه مشغول ارزیابی خسارت ها و آسیب های احتمالی ناشی از وقوع زلزله هستند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش ها تعدادی از خانه های روستایی دچار آسیب شده اما تاکنون گزارشی مبنی بر وارد آمدن خسارت جانی ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین لرزه ای به شدت ۵.۴ ریشتر عصر دوشنبه هفتم بهمن ۹۸ منطقه خان زنیان از توابع شهرستان شیراز را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۱۶ و ۵۸ دقیقه و ۲۶ ثانیه رخ داد که در شیراز نیز محسوس بود.

فاصله این زمین لرزه براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور  ۴۱ کیلومتری غرب شیراز ثبت شده است.

خان زنیان در بخش ارژن شیراز واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 زلزله زمین مدیریت بحران ساکنان زنیان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج بارشی جدید از اوایل روز دوشنبه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان خوزستان اعلام کرد: تاثیر موج بارشی از اوایل روز دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه سبب رگبار پراکنده باران و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای و برخاستن گرد و خاک موقت می شود.

زهره پاشنه ساز افزود: تاثیر این سامانه در مناطق جنوب، جنوب غرب، شمال شرق، شرق، ارتفاعات و بخش‌هایی از مرکز دور از انتظار نیست، اما باتوجه به ماهیت فصل در دیگر مناطق استان نیز احتمال بارش بصورت نقطه‌ای همراه با رعد و برق وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت احتمال لغزندگی جادهها، برخورد صاعقه، احتمال خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنر‌ها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و احتمال شکستن درختان کهنسال، احتمال خسارت به محصولات و ماشین آلات کشاورزی وجود دارد.

احتیاط در تردد، پرهیز از صعود به ارتفاعات، متوقف نکردن خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها، احتیاط در فعالیت کوهنوردی توصیه شده است.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه فاضل آباد گلستان را لرزاند
  • سبزبانان و پاکبانان قشم صاحب خانه می‌شوند
  • زمین لرزه ۳.۹ ریشتری در مرز استان‌های گلستان و سمنان
  • بمباران یک مسجد و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه
  • ساختمان‌ منفعل و مزایای آن برای شهرها
  • موج بارشی جدید از اوایل روز دوشنبه در خوزستان
  • سرپل ذهاب لرزید
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • برپایی بیش از 4700 اسکان موقت چادر در بوستان های یزد در نوروز 1403
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟