Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال اکسون و نیروی زمینی تهران امروز در یکی از دربی‌های پایتخت از ساعت ۱۶ در هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال به مصاف یکدیگر رفتند، اکسونی‌ها تا پیش از این بازی در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار داشتند و برای تثبیت جایگاهشان در میان ۸ تیم برتر و جواز حضور در پلی آف در این بازی نیاز داشتند تا برنده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروی زمینی، اما در طرف مقابل قعر نشین جدول رده بندی بود و امید چندانی برای تغییر جایگاهش نداشت.

کوارتر اول/ اکسون ۲۰‌- نیروی زمینی ۱۴

این بازی با ادای احترام به کوبی برایانت ستاره بسکتبال جهان به مدت ۲۴ ثانیه آغاز شد. پس از آن این بازیکنان اکسون بودند که شروع خوبی در این بازی داشتند و توانستند امتیاز بگیرند. روند خوب اکسونی‌ها در ادامه کار هم وجود داشت و آن‌ها تا دقیقه ۵ این کوارتر ۱۱ - ۳ از حریفشان پیش بودند. همین مسئله محمد ایزد پناه را مجبور کرد تا درخواست وقت استراحت فنی داشته باشد.

نکته جالب در این دیدار غیبت بازیکنان خارجی بود. بازی، اما در ادامه متفاوت دنبال شد و این بار تیم نیروی زمینی تهران بود که با حملات سریع خود موفق شد چند امتیاز بگیرد و فاصله را کمتر کند با این حال اکسون موفق شد در پایان کوارتر نخست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ برنده باشد.

کوارتر دوم / اکسون ۲۴ - نیروی زمینی ۱۴

حملات سریع بازیکنان اکسون در کوارتر دوم با دفاع خوب نیروی زمینی همراه شد. شاگردان ایزدپناه با انگیزه دو چندان در این کوارتر، بسکتبال بازی می‌کردند و همین باعث شد تا آن‌ها خیلی زود و پس از گذشت سه دقیقه حساس این کوارتر نتیجه را برابر کنند، پس از آن تیم اکسون موفق شد با یک پرتاب دو امتیازی و همچنین ۲ پرتاب پنالتی اختلاف را مجدداً بیشتر کند و به ۴ امتیاز برساند.

تیم بسکتبال نیروی زمینی که در این کوارتر خیلی زود ۵ خطایی شده بود با اشتباهات فردی بازیکنان، ضربه‌های آزادی را در اختیار تیم اکسون قرار داد و همین کافی بود و در ادامه راه هم اکسون با کسب امتیاز‌های بیشتر فاصله را دوباره زیاد کنند.

این کوارتر در نهایت با نتیجه ۲۴ - ۱۴ به سود تیم بسکتبال اکسون به پایان رسید. این تیم موفق شد در پایان نیمه نخست با نتیجه ۴۴ و ۲۸ برنده باشد.

کوارتر سوم / اکسون‌۲۴ - نیروی زمینی ۱۴


تیم بسکتبال اکسون کوارتر سوم را با کسب امتیاز نخست آغاز کرد آن‌ها همانند دو کوارتر قبلی بازی خوبی انجام می‌دهند ورکیچ بازیکن خارجی اکسونی‌ها هم که در ترکیب آن‌ها حضور داشت نمایش خوبی بود.

بازیکنان نیروی زمینی در پرتاب‌های آخرشان خوب نبودند و از همین رو امتیاز‌ها را از دست می دادند که جالب توجه آنجا بود که بازیکنان اکسون دفاع خوبی در این کوارتر داشتند و به تیم حریف اجازه حملات نمی‌دادند.

بیشتر بخوانید: ادای احترام به کوبی برایانت در لیگ برتر بسکتبال ایران

این کوارتر هم همانند کوارتر قبلی با نتیجه ۲۴ بر ۱۴ به سود تیم بسکتبال اکسون به پایان رسید.

کوارتر چهارم

بازی در کوارتر چهارم با کسب امتیاز برای تیم بسکتبال نیروی زمینی آغاز شد، اما باز هم بازیکنان اکسون بودند که کار را در دست گرفتند و حملات خوبی انجام می‌دادند. در ادامه کار و در حالی که ۲ دقیقه از آغاز این کوارتر گذشته بود بازیکن تیم بسکتبال نیروی زمینی به شدت آسیب دید و نقش بر زمین شد و همین مسئله بازی را برای لحظاتی متوقف کرد.

تیم بسکتبال اکسون در ادامه کار هم تیم برتر میدان بود و به خوبی توانست شرایط بازی را مدیریت کند. آن‌ها در نهایت موفق شدند با نتیجه ۸۴ و ۶۳ در مجموع ۴ کوارتر برنده این دیدار حساس باشند تا هم برنده یکی از دربی‌های تهران شوند و هم خودشان را به جمع تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توپ و تور لیگ برتر بسکتبال فدراسیون بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی خلیل آبادی» معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات مؤثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده انتقال ۶ تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالاهای اساسی دارو، پتو و کنسرو و… جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیروها جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسؤولان از مناطق سیل زده با انجام پروازهای عملیاتی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام قضائی و دارویی انجام داده است.

سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد: توزیع آرد و صدها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و… از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: یک تریلی آرد ۲۰ رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، آب معدنی ۱۰۰۰ بطری از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه همیشه در کنار مردم عزیز و انقلابی سیستان و بلوچستان بوده است و کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6081741 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • تشریح برنامه‌های ارتش زنجان در روز نیروی زمینی
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی
  • حضور ۱۱ تیپ ارتش در مرزها