Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر عبداللهی، کاربرد اصلی باغ تحقیقات گیاه شناسی را آموزشی بودن این مجموعه عنوان کرد و گفت: باغ تحقیقات گیاه شناسی از کارهای ماندگار استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «اسد عبدالهی»، امروز(7بهمن ماه) در جلسه هماهنگی و بررسی وضعیت باغ گیاه شناسی زاگرس خرم‌آباد افزود: باغ گیاه شناسی زاگرس خرم آباد از طرح هایی است که تاکنون اقدامات خوبی در محیط آن انجام گرفته و پیشرفت قابل قبولی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با بیان اینکه هدف پرورش و احیا رستنی های منطقه زاگرس در این مرکز به عنوان کانون گیاهان بومی لرستان و مجموعه‌ای برای نمایش آنها به عموم مردم است، عنوان کرد: در این مرکز انواع گیاهان و روییدنی های حوزه زاگرس و  گیاهانی که در گذشته کشت می شده اند و اکنون کمیاب و نایاب شده اند، وجود دارد که نشان از اهمیت و نیاز به وجود چنین مجموعه ای بدیهی است.

 

دکتر عبداللهی خاطرنشان کرد: تکمیل این مجموعه اهدافی مانند رونق گردشگری، ایجاد اشتغال و ذخیره گیاهان محلی را دنبال دارد.

 

وی با بیان اینکه مجموعه باغ تحقیقات گیاه شناسی به عنوان قطب پژوهش و آموزش منابع طبیعی زاگرس در موضوعات آموزشی خواهد بود، گفت: باغ تحقیقات گیاه شناسی زاگرس یکی از کارهای ماندگار استان است.

 

عبداللهی ادامه داد: علاوه بر کاربردهای تحقیقاتی، گردشگری و اقتصادی می‌توان جنبه آموزشی این مجموعه را اصلی ترین کاربرد این مجموعه عنوان کرد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طرح ملی فهما گیاه شناسی تحقیقات لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم تمرین بانشاطی را در هوای بارانی برگزار کردند و آماده دیدار حساس با پرسپولیس می‌شوند.

بازیکنان تیم آلومینیوم در تمرین روز سه‌شنبه زیر نظر مجتبی حسینی و کادرفنی این تیم کارهای تاکتیکی را مرور کردند و کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

آنها در ابتدا نرم دویدن را دستور کار خود قرار دادند و پس از آن با کاورهای رنگی به چند گروه تقسیم شدند و به تمرین پاسکاری و مرور بخشی از تاکتیک های هجومی پرداختند.

هوای بارانی اراک و طراوت خاصی به چمن ورزشگاه برق‌باختر اراک داده بود و این تمرین با نشاط خاصی دنبال شد.

تصاویری از تمرین تیم فوتبال آلومینیوم را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • برج حاشیه باغ گیاه‌شناسی ایران با ورود رییس‌جمهوری کوتاه آمد
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • وجود بیش از دو هزار گونه گیاهی در گنجینه گیاه شناسی کردستان
  • فراخوانی برای انسان دوستی عکاسانه