Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از ماسال، معاون فرماندار ماسال در جلسه پسماند یکی از اساسی ترین راههای کاهش معضلات محیط زیست را آموزش،فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم در حوزه محیط زیست دانست و گفت: با توجه به اینکه افزایش حجم پسماند از یک سو و تنوع و گوناگونی آنها از سوی دیگر برپیچیدگی شرایط و نحوه جمع آموری و دفع آن می افزاید، روشهای سنتی جمع آوری پسماند جوابگو نبوده و نمی توان از آلودگیهای زیست محیطی ناشی از آن جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر صفری بر لزوم همکاری و تعامل در بین تمامی ادارات از جمله محیط زیست ، آموزش و پرورش، شهرداریها ،دهیاریها و بخشداریها در حفظ محیط زیست و آموزش  تفکیک زباله از مبداء تاکید کرد .

وی گفت: با تحقیقاتی که در زمینه پسماند انجام شده یکی از راهکارهای اساسی تفکیک زباله از مبداء و مشارکت جمعی مردم در این حوزه است که با تدابیر اساسی و آموزش در زمینه تفکیک زباله از مبداء در شهرستان را پررنگ کرده و در سطوح مختلف می توان این آموزش را ارائه داد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: زباله زیست محیطی فرماندار فرهنگ سازی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟

یک هزار زمین کشاورزی در کهریزک تبدیل به کارگاه‌های تفکیک پسماند، پلاستیک و دپو ضایعات پلاستیکی شده و پلاستیک‌ها از پسماند جدا و پس از شستشو با اسید و آب آسیاب می‌شود و به کشورهای همسایه صادر خواهد شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070267 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • جمع کردن زباله ها توسط فیل دوستدار محیط زیست (فیلم)
  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیک رایگان در فروشگاه‌ های زنجیره‌ای
  • همایش پاکیاران و تفکیک زباله از مبدا در رشت
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان