Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار «محسن کریمی» روز دوشنبه در هجدهمین نشست گام دوم کنگره شهدای استان مرکزی، افزود: تجلیل و تقدیر از دست اندرکاران کنگره در قالب یک اجلاسیه و با ۲ هدف تکریم و تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره و تبیین دستاوردهای کلی کنگره ۱۷ بهمن ماه جاری با حضور سردار حسین دهقان وزیر اسبق دفاع برگزار می شود. 
وی ادامه داد: کنگره شهدای استان مرکزی در بخش های مختلفی دستاوردهای بزرگی ایجاد کرد و با برگزاری اجلاسیه های تخصصی و قشری همه افراد درگیر کار شدند اما توجه به خانواده های معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران و محرومیت زدایی از مهمترین دستاوردهای کنگره است که در این حوزه ها کارهای بزرگ و قابل توجه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: گام اول کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با ۱۶ اجلاسیه ؛ سنگر سازان بی سنگر،کارگری، مدافعان حرم، دانش آموزان، شهدای گمنام، پیشکسوتان جهاد و شهادت، طلاب و روحانیون، ورزشکاران، بانوان، امیران وشهدای ارتش، جامعه پزشکی،مهندسی رزمی، دانشگاهیان، نقش امام خمینی(ره) و اجلاسیه اصلی انجام شد که طبق بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای ستاد کنگره گام دوم با قوت ادامه پیدا می کند.
سردار کریمی بیان کرد: امروز همه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برگرفته از خون پاک شهدا است و لذا همه ما مدیون آنها هستیم و به همین جهت باید استوار و محکم در این مسیر قدم برداریم و نگذرایم خون شهدای انقلاب پایمال شود.
وی گفت: اجلاسیه خادمان شهدا با محوریت تجلیل از خادمین شهدایی که در طول کنگره دلسوزانه کمک رسانی کردند یک ضرورت است چراکه کار آنها متصل به راه شهدا است و همه باید در جهت گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب به خصوص ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی تلاش کنیم.
جمعیت پیش بینی شده برای اجلاسیه خادمان شهدا بیش از ۳ هزار نفر است و تاکنون بیش از ۲۵۰۰ نفر در ذیل برنامه های کنگره کمک کرده اند که در کنار این اجلاسیه برنامه های مختلفی از جمله نمایشگاه دستاوردهای کنگره، برگزاری تئاتر و سرود پیش بینی شده است.
کنگره نقش امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی مهرماه امسال با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید شهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار شهرستان گچساران از برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در اردیبهشت سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در این زمینه سنگ تمام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روان‌بخش دیهیم‌خوب، امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین _ در اولین نشست شورای اداری شهرستان گچساران، اظهار کرد: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی یک‌بار دیگر عزت، اقتدار و جایگاه ایران اسلامی را در جهان نشان داد به‌طوری‌که کشورهای جهان از ایران حساب ویژه‌ای می‌برند.

وی افزود: اقتدار و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مسیری است که شهدا برای همه ما ترسیم کرده‌اند، از این رو عملیات سپاه پاسداران عملیات بی‌نظیری بود که قدرت‌های استکباری جهان را به حیرت واداشت.

فرماندار گچساران گفت: بودجه در جلسه شورای برنامه‌ریزی پیگیری و بررسی خواهد شد، اما اخیراً مبلغ چهار میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان به‌حساب فرمانداری شهرستان واریز شد که این مبلغ برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: باید مدیران قانون‌مدار باشند و به بهانه خدمت نباید قانون را دور زد، البته کار برای مردم خوب است، اما هر مدیری بایستی پاسخگوی عملکردش هم باشد و انتظار این است که خدمات به شهروندان حتماً در چارچوب قانون صورت بگیرد.

دیهیم‌خوب خاطرنشان کرد: در بحث تکمیل پروژه‌ها کارها و اقدامات ادامه دارد و مدیران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حتماً طرح و برنامه‌هایی برای پیشبرد پروژه‌ها داشته باشند، اما موضوع دیگر اینکه مدیران به حاشیه‌ها توجه نکنند چراکه هر مدیری یک روز معارفه و یک روز هم تودیع می‌شود بنابراین مدیران باید حتماً به کارشان بچسبند و صادقانه تا لحظه‌ای که مسئولیتی دارند پای‌کار باشند.

وی افزود: روز ششم اردیبهشت نخستین اجلاسیه شهدای ارتش را داریم که یک رویداد بزرگ فرهنگی در این شهرستان است و شعار همه این است که مدیون شهدا هستیم و باید در این اجلاسیه سنگ تمام بگذاریم، میهمان‌های کشوری زیادی خواهیم داشت و همه مدیران تعامل و همکاری در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاسیه داشته باشند.

فرماندار گچساران گفت: با توجه به‌پیش رو بودن فصول گرم سال دو دستگاهی که از هم اکنون باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، ادارات آبفا و برق هستند و حتماً بایستی جلسه‌ای با مدیران استانی و شهرستانی برای رفع هرگونه احتمال تنش آبی و همچنین در خصوص مشکلات برق در شهرستان برگزار شود تا از بروز هر نوع مشکلی در آینده پیش‌گیری شود.

کد خبر 745265

دیگر خبرها

  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اجلاسیه ۲۵۰ شهید شمال غرب شیراز
  • مراسم یادبود ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود