Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، گفته می‌شود به دلیل نگرانی از سو‌ءاستفاده‌های احتمالی، انگلیس ممکن است دسترسی خود را به پایگاه‌های داده‌ای سراسری اتحادیه اروپا از دست بدهد.

روزنامه گاردین به نقل از نسخه‌ای از یک جلسه رسمی دفتر سوابق جنایی انگلیس که دیگر در دسترس عموم نیست این خبر را منتشر ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به نوشته گاردین چند کشور با استناد به حادثه قبلی که در این اواخر فاش شد نگران آن هستند که انگلیس از دسترسی خود به این بانک‌های اطلاعاتی سوءاستفاده کند.

گاردین با استناد به این نسخه نوشت: «فرانسه به دلایل سیاسی در این موضوع درگیر نیست و هلند نیز به دلیل نگرانی درباره وضع کیفیت اطلاعات انگلیس درگیر نمی‌شود.» در این نسخه آمده است وضع کیفیت اطلاعات انگلیس باید بعد از اجرای برگزیت در ۳۱ ژانویه سال جاری میلادی از سوی کمیسیون اروپا تعیین شود. یعنی تصمیم نهایی را در این خصوص کمیسیون اروپا با استناد به اکثریت آرا اتخاذ خواهد کرد. اعضای اتحادیه حفاظت و مدیریت انگلیس از داده‌ها را بررسی خواهند کرد تا ببینند کیفیت لازم را دارد یا خیر و رای گیری برای مسدود ساختن دسترسی لندن به بانک‌های اطلاعاتی برگزار خواهد شد.

اگر نیمی از اعضای اتحادیه اروپا به آن رای دهند، انگلیس دسترسی خود را به پایگاه‌های داده‌ای پرسود از دست می‌دهد.

این گزارش در حالی است که شایعاتی مبنی بر اینکه اطلاعاتی به دست پارلمان اروپا رسیده که نشان می‌دهد انگلیس از دسترسی خود به بانک‌های اطلاعاتی اتحادیه اروپا سوءاستفاده کرده، منتشر شده است. بنا بر گزارش‌ها، لندن از این اطلاعات به طور کامل و یا جزئی کپی گرفته که این خطر جدی برای امنیت و یکپارچگی سیستم شینگن محسوب می‌شود.

انگلیس پس از حدود چهار سال کشمکش، قرار است روز جمعه ۳۱ ژانویه، رسما از اتحادیه اروپا خارج شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه اروپا برگزیت برکسیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فون درلاین خواستار خویشتنداری در خاورمیانه شد

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا روز جمعه از اسرائیل و ایران خواست تا از تشدید بیشتر درگیری خودداری کنند.

فون درلاین در جریان یک نشست مطبوعاتی با پتری اورپو، نخست وزیر فنلاند، گفت: «کاملا ضروری است که منطقه [خاورمیانه] با ثبات بماند و همه طرف‌ها از اقدام بیشتر خودداری کنند».

اظهارات فون در لاین پس شنیده شدن صداهای نسبتا شدیدی در شهر اصفهان مطرح شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • فون درلاین خواستار خویشتنداری در خاورمیانه شد
  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • بورل: اوکراین و اسرائیل مثل هم نیستند
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان