Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@10:19:05 GMT

تخریب در2روستا در پی زلزله فارس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۶۱۷۴

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از تخریب در دو روستا درپی وقوع زلزله در استان فارس خبر داد. ناطقان: حامد سجادی گفت: درپی وقوع زلزله ٥.٤ ریشتری که ساعت ۱۶ و ۵۸ دقیقه امروز (۷ بهمن ماه) در عمق هفت کیلومتری از سطح زمین حوالی خانه زنیان در استان فارس را لرزاند،هشت تیم ارزیاب و امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تاکنون پنج پس‌لرزه در این منطقه ثبت شده است، گفت: برابر ارزیابی‌های اولیه در دو روستای پرشکفت و کمر آباد ارندی تخریب برخی واحدهای مسکونی رخ داده است.

سجادی تعداد روستاهای درگیر زمین‌لرزه تا شعاع ١٥ کیلومتری را ٥٣ روستا اعلام و اظهارکرد:  تعداد ساکنان روستاها حدود ١٢ هزار نفر است و خوشبختانه تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است. منبع: ایسنا برچسب ها: تخریب ، دو روستا ، زلزله ، فارس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تخریب دو روستا زلزله فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند

براساس اعلام ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز سه‌شنبه ۲۸ تا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، فارس، کرمان و یزد مستعد وقوع سیلاب خواهند بود.

عمده سیل و طغیان رودخانه‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان پیش‌بینی می‌شود.

البته جزایر هرمزگان نیز در کانون‌های بارشی قرار دارند.

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو اعلام کرد: توجه و اجرای ملاحظات توصیه شده ستاد مدیریت بحران وزارت نیرو توسط مسئولان مربوط و مردم ضروریست.

روز گذشته (یکشنبه) نیز ستاد سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای، نسبت به احتمال وقوع سیل در استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان هشدار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد
  • مردم استان‌های جنوبی برای احتمال وقوع سیل آماده باشند
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • ظرفیت گردشگری برای بهبود وضعیت اقتصادی روستانشینان مورد استفاده قرار گیرد
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • وقوع زلزله ۳/۷ ریشتری در سرپل ذهاب
  • وقوع سیلاب در پنجشیر و ارزگان
  • وقوع ۳ حادثه با ۲۲ مصدوم در فارس طی شبانه‌روز گذشته