Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید نورالدین حسینی اظهار داشت: چند روز قبل گزارشی از وقوع یک سرقت در منزلی مسکونی در یکی از محله‌های شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه از خانم صاحب خانه مشخص شد که فردی ناشناس زنگ درب منزل آنها را زده و اذعان می‌دارد که در حال پخش نذری است و زمانی که او درب منزل را باز می‌کند، مردی میانسال وارد منزل شده و با تهدید طلاجات او را سرقت می‌کند و از محل متواری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس در شناسایی فرد سارق گفت: در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان این فرد شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

حسینی ادامه داد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده، فرد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 4836962

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی زورگیری بارش برف بوشهر دهه فجر سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین تعطیلی مدارس شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد

 سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ترفند های مختلف از جمله خرید و فروش ملک و خودرو و ... اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه کارآگان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده، یک نفر کلاهبردار در این رابطه شناسایی و دستگیر شد، افزود: این فرد در بازجویی های  به عمل آمده به ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۳۸ میلیارد و ۳۰۴ میلیون ریال اعتراف کرد. به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سردار مطهری زاده با بیان اینکه در همین رابطه یک پرونده جعل هم کشف شد، خاطرنشان کرد: فرد کلاهبردار بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد. اعتراف به ۸۵ فقره سرقت در بجنورد رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی نیز در ادامه از دستگیری ۲۱ نفر سارق و مالخر و کشف ۸۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان بجنورد خبر داد. سرهنگ مقصود رستگار اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی با اشاره به اینکه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان ۲۱ نفر سارق و مالخر شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، افزود: در این رابطه ۸۵ فقره سرقت نیز کشف شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه سرقت از اماکن خصوصی، دولتی، منزل و مغازه، خودرو و موتورسیکلت و ... از جمله این سرقت ها بود، یاد آور شد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • دستگیری سارق کالا در باشت