Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@05:32:58 GMT

جزئیات بستری و آخرین وضعیت حال استاد شجریان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۶۲۲۴

جزئیات بستری و آخرین وضعیت حال استاد شجریان

اعلام خبر نامساعد بودن حال استاد محمدرضا شجریان امروز در برخی رسانه‌های بازتاب فراوانی در جامعه به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار عصر ایران، حمیدرضا عاطفی مدیر اجرایی خانه موسیقی اعلام کرد: حال عمومی استاد شجریان مساعد است و امشب یا فردا ایشان از بیمارستان مرخص خواهد شد.

عاطفی توضیح داد: استاد شجریان برای تخلیه مایعات ریویی در بیمارستان جم بستری شدند و بر خلاف برخی اخبار نادرست در فضای مجازی، هیچ گونه عمل جراحی بر روی ایشان انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن عباسی ـ دکتر هماهنگ‌کننده تیم پزشکی استاد شجریان ـ درباره علت بستری شدن این هنرمند،  گفت : هر چند وقت یک بار می‌خواهیم که بیایند تا علایم مختلف را برای پیگیری بیماری‌شان کنترل کنیم و به همین منظور یکی ـ دو روز در بیمارستان بستری می‌شوند.

او درباره وضعیت ریه‌های محمدرضا شجریان توضیح داد: ریه ایشان از قبل مشکل داشت و الان بهتر از قبل است و خوشبختانه آب آنچنانی ندارد.

دکتر عباسی همچنین اظهار کرد که اکنون حال این هنرمند بهتر و وضعیتش در حال کنترل است. استاد شجریان اکنون در بخش سی سی یو بستری است؛ چرا که این بخش ایزوله است و می‌توان رفت و آمدها را کنترل کرد.



  

لینک کوتاه: asriran.com/002yxd

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شجریان استاد شجریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ مهدی احمدی نژاد، با اشاره به تفاوت مجروحان انفجار، تروریستی کرمان با مجروحان زمان جنگ گفت: زمان جنگ به دلیل داغ شدن گلوله و ترکش‌ها، استریل محسوب می‌شدند، اما این ساچمه‌ها داغ نشده و استریل نبودند.

 وی افزود: اتفاقی که در کرمان افتاد کاملاً جدید بود و بعد از حادثه و اعمال جراحی ما متوجه عفونت‌های بسیار شدیدی در مجروحان این حادثه شدیم. 

وی با بیان اینکه این عفونت‌ها نه تنها در مجروحان بستری در بیمارستان‌های کرمان، بلکه در مجروحان بستری در دیگر بیمارستان‌ها هم مشاهده شد افزود: در بازدیدهایی که از چهارمجروح بستری دربیمارستان بقیه‌الله تهران داشتیم این مجروحین نیز همه دچار عفونت‌های بسیار شدید شده بودند.

وی تصریح کرد: همه مجروحان این انفجار تروریستی به عفونت‌های بسیار شدیدی دچار شدند و هنوز هم تعدادی از این مجروحان در حال درمان هستند.

احمدی‌نژاد، با اشاره به اینکه ساچمه‌ها را برای آزمایش فرستادیم، افزود: احتمالاً این ساچمه‌ها قبل از کارگزاری آلوده شده باشند، وجود دارد وکسی که کار تروریستی می‌کند از انجام هیچ کار ناجوانمردانه‌ای کوتاهی نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترکش های آلوده بمب در بدن مجروحان حادثه تروریستی کرمان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد