Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور در مهم ترین رقابت های باشگاهی قاره کهن برای مرد شماره یک استقلال خاطرات بسیار خوشی را ثبت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازی با الکویت در دور دوم پلی آف ACL2020 در کنار درخشش بازیکنانی همچون شیخ دیاباته و وریا غفوری که نقش مهمی در برد پرگل و روحیه ساز مقابل حریف کویتی ایفا کردند نباید به سادگی از نمایش درخشان حسین حسینی مرد شماره یک استقلال هم به راحتی عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسین حسینی در دبی با آمادگی بسیار بالا که نشان از تمرینات پرفشار و مستمر این دروازه بان در یکی دو ماه گذشته به خصوص در روزهایی که تمرینات استقلال تعطیل بود، داشت اولین کلین شیت آسیایی خود را با چند سیو دیدنی به ثبت رسانده و امیدها برای داشتن یک دروازه بان سرپنجه در میان طرفداران استقلال را به اوج رساند.

اما در کنار این نمایش درخشان سید حسین حسینی این بار هم خاطره شیرین دبل سیوهای به یادماندنی در آسیا را زنده کرد آن هم در همان کشوری که برای اولین بار این دروازه بان توانست نام خود را بر سر زبان ها انداخته و توجه صفحات مجازی ای اف سی را به خود جلب کند. دو فصل پیش در هزاع بن زاید مقابل العین حسینی در یک صحنه از یورش های مهاجمان میزبان دو بار پشت سر هم ضربات مارکوس برگ سوئدی را سیو کرد، صحنه ای که این دفعه مقابل الکویت تکرار شد.

رقیب کویتی که دوست نداشت با این شکست سنگین از آسیا وداع کند در دقایق پایانی نیمه دوم در حالی روی دروازه استقلال خیمه زده بود که حسینی همچون سدی محکم تمامی توپ ها را دفع کرده بود به خصوص در صحنه ای که با دو سیو پشت سر هم در کمتر از پنج ثانیه دوباره همه طرفداران استقلال را یاد خاطرات شیرین شب رویایی برابر العین در ورزشگاه هزاع بن زاید انداخت.

.، جدالی که می تواند سکوی پرتاب استقلال و سیدحسین به مسیر خوشبختی باشد چون هم آنها را در گروهی نسبتا آسان قرار می هد هم باعث می شود تا با کمترین فشار ممکن خود را برای نیم فصل دوم و بازی های مهم پیش رو آماده کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سید حسین حسینی استقلال تهران سید حسین حسینی گلر استقلال محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در سال‌های اخیر یکی از بهترین دوره‌های ورزشی خود را تجربه کرده است. بازیکنی که پس از بازگشت از لیگ ستارگان قطر و حضور در ترکیب استقلال، توانست سطح کیفی بالای خود را با انجام بازی های خوب و موثر در ترکیب تیم نشان دهد که ثمره آن کسب قهرمانی بدون شکست با فرهاد مجیدی بود.

چشمی که از زمان دعوت به تیم ملی توسط کارلوس کی روش و گلزنی برابر ولز فوتبالش از این رو به آن رو شد، از آن زمان تاکنون توانسته است فرم ایده آل و مطلوب خود را حفظ کرده و کمتر کسی به یاد دارد که این بازیکن در سه فصل اخیر بازی ضعیفی را از خود نشان داده باشد.

عملکرد روزبه باعث شد که حتی نام او در میان بهترین بازیکنان سال فوتبال ایران نیز دیده شود. بازیکنی که می‌تواند هم در پست مدافع و هم هافبک دفاعی بازی کرده و وظایفی که کادر فنی به او محول میکند را به نحو احسن انجام دهد. او در این فصل نیز یک گل بسیار مهم و کلیدی را در دیدار برابر سپاهان به ثمر رساند که ممکن است تکلیف قهرمان لیگ را مشخص کند.

با این حال در فیفا دی اخیر نام روزبه چشمی در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی دیده نشد. موضوعی که البته با تعجب اهالی فوتبال نیز همراه گردید و خود روزبه نیز در واکنش به این موضوع که آیا او به خاطر جوان گرایی در تیم ملی به اردوی اخیر دعوت نشده نیز پاسخ داد که سن خودش نیز چندان زیاد نیست و می‌توانسته به تیم ملی کمک کند. هرچند که به نظر می رسد در اردوهای بعدی شاهد حضور او در فهرست امیر قلعه نویی باشیم.

حالا روزبه که این روزها با انگیزه بالایی در تمرینات استقلال شرکت می‌کند، در حال آماده سازی خود است تا به همراه دیگر هم تیمی‌هایش مسابقات لیگ برتر را از سر بگیرد. جایی که استقلال به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در صدر جدول رده بندی قرار دارد و آنها امیدوار هستند با تکرار عملکرد خوب خود در سال گذشته بتوانند شگفتی ساز شده و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!
  • حضور فیکس سیدحسین پس از بیانیه جنجالی
  • فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!