Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@19:40:39 GMT

ربیعی - مس رفسنجان؛ در سودای صعود با مدار سینوسی!

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۶۲۵۸

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان که سابقه حضور در تیم های شهرداری بندرعباس، شهرداری اردبیل، آلومینیوم و بادران را در کارنامه دارد در فصل جاری هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفته و علیرغم اینکه سه شکست تا به اینجا در کارنامه آنها ثبت شده، بار دیگر به صدر جدول بازگشته‌اند.

ربیعی که با تیم بادران و آلومینیوم هم تا آستانه صعود پیش رفته بود اما در هفته‌های پایانی نتوانست این مهم را به سرانجام برساند و ناکام بزرگ دو فصل اخیر لقب گرفته و نمی‌خواهد اینبار هم شرایط با مس رفسنجان برای او تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان که هفته گذشته شکست تلخی را مقابل قشقایی شیراز متحمل شده بود و زیر فشار انتقادات قرار داشت، در این هفته اما در یک بازی نزدیک مقابل نیروی زمینی و در دقیقه پایانی با شانس بزرگی همراه شد و نتوانست پیروز بازی لقب گیرد. 

مس رفسنجان در دیدار روز گذشته مقابل نیروی زمینی پس از اینکه دوبار از حریف خود پیش افتاده بود اما نتوانست از گل های زده خود دفاع کند تا اینکه در دقیقه 89 توسط علی پورمحمد به گل برتری رسید و این دیدار با پیروزی 3بر2 به سود خود پایان داد.

محمد ربیعی با این پیروزی مس رفسنجان 42 امتیازی شد و با توجه به شکست گل ریحان رده دومی مقابل قشقایی، شاگردان ربیعی فاصله خود را با این تیم به عدد 4 رساند و باید دید تاریخ برای ربیعی تکرار خواهد شد و بار دیگر در صعود ناکام خواهد ماند یا با مس ، رفسنجانی‌ها را به لیگ برتر می‌رساند.

هرچند تا پایان فصل بازی های زیادی باقی مانده اما محمد ربیعی این بار به چیزی جز صعود فکر نمی کند تا رویای لیگ برتری شدن مس رفسنجان به واقعیت بپیوندد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مس رفسنجان محمد ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب این تیم را برای دیدار برگشت امروز مقابل ترکمنستان در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص کرد که به شرح زیر است:   سیدحسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی.  

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود
  • مانچینی ترکیب صعود عربستان را چید
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • خیز تیم ملی ایران برای عبور از سد رنکینگ ۲۰
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید