Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجمع اعتراضی مردم کرمان نسبت به مصاحبه اخیر وزیر امورخارجه در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، تجمع اعتراضی مردم کرمان به مصاحبه اخیر وزیر امورخارجه  عصر امروز  در گلزار شهدای شهر کرمان برگزار شد.

آیت‌الله احمد شیخ‌بهایی استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان در این تجمع اعتراضی در جمع مردم کرمان با بیان اینکه ما فریب دشمن را نمی‌خوریم اظهار داشت: مسئولان کشور در برابر مردم و خون شهدا مسئول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما به مسئولان کشور اخطار می‌دهیم که شما در برابر خون شهدا مسئول هستید و مردم کوتاه نخواهند آمد گفت: ممکن است شما این اقدامات خود را توجیه کنید و به‌طور کلی حرف بزنید.

پورابراهیمی: اظهارات اخیر ظریف جبهه مقاومت و مردم را عصبانی کردامام جمعه کرمان: سپاه قهرمان به آمریکای جنایتکار‌ ‌سیلی محکمی زد / این حمله آغازی بر انتقام ملت ایران است‌امام جمعه کرمان: راه نورانی مقاومت طوفنده‌تر تا نابودی کامل استکبار جهانی ادامه دارد

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان با اشاره به اینکه مذاکره و بحث‌های سیاسی و اقتصادی یک مسئله است افزود: اما در میدان جنگی که دشمن عزیزترین فرد ما را گرفته است نباید این اقدام دشمنان را فراموش کرد.

وی با بیان اینکه دشمن از این موضع‌گیری وزارت امورخارجه بهترین استفاده را برد گفت: اگر شما بر تدبیر و ولایتمداری تاکید دارید این راهش نیست که بهانه به دست دشمن بدهید.

شیخ‌بهایی افزود: به همه مسئولان در هر پست و مقامی می‌گوییم "اگر کسی بخواهد عمدا یا سهوا کاری را انجام داده و حرفی بزند که نتیجه آن با خیانت یکی باشد نزد ملت منفور و محکوم خواهد بود."

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان با اشاره به اینکه تکلیف این افراد را در پای صندوق‌های رای مشخص خواهیم کرد افزود: اگر خطایی در انتخابات قبل انجام داده‌ایم توبه خواهیم کرد و این دفعه انتخاب خوبی را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه این ملت از تاریخ درس گرفته و راه شهدا و انقلاب را ادامه می‌دهند گفت: بعضی‌ها با این حرف‌ها به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند و پاسخ آنها را خواهیم داد.

تجمع‌کنندگان کرمانی با شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا" و "انتقام، انتقام" سرداده و هر گونه مذاکره با دشمنان نظام را محکوم کردند.   

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای مقامات سازمان ملل و هند

نماینده‌ ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد برای افغانستان که به دهلی نو سفر کرده، در دیدار با وزیر امورخارجه هند، در مورد اهمیت همکاری منطقه‌‌ای و بین‌المللی برای رسیدگی به چالش‌های موجود در افغانستان گفت‌وگو‌ کرده است.

یوناما امروز پنج شنبه (31 حمل) با انتشار این خبر در شبکه ایکس نوشته است رزا اوتنبایوا، رئیس یوناما و نماینده‌ی ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد برای افغانستان در دیدار با سوبرامانیام جی‌شنکر، وزیر امورخارجه‌ هند، از حمایت بشردوستانه حیاتی و دوستی دیرینه هند با مردم افغانستان، قدردانی کرده است.

وزیر امورخارجه‌ هند نیز با انتشار پستی در ایکس نوشته است که با رییس یوناما در مورد وضعیت کنونی افغانستان تبادل نظر کرده است.

او افزوده است که در این دیدار تأکید کرده است هند گندم، سموم دفع آفات و لوازم مکتب برای افغانستان فراهم کرده است.

جی‌شنکر همچنین از نقش آژانس‌های سازمان ملل متحد در افغانستان قدردانی کرده است.

این در حالی است که هند در طول نزدیک به سه سال گذشته به کمک رسانی به مردم افغانستان از طریق آژانس های سازمان ملل متحد در کشور ادامه داده است، اما در ماه های گذشته شاهد نوعی تحول و تغییر در سیاست خارجی این کشور در مورد افغانستان و فعال شدن آن به خصوص پس از تداوم تیرگی روابط کشور با پاکستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی تحولات افغانستان محور گفتگوهای مقامات سازمان ملل و هند
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • مذاکرات آتش‌ بس غزه متوقف شده است
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی