Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس برنامه ریزی جنسیت:آقا تعداد:4 نفر دارای مدرک مهندسی صنایع یا کارشناسی مدیریت صنعتی  مسلط به اکسل و آشنایی با آفیس دارای حداقل یکسال سابقه کاری حداکثر 33 سال سن  شهرک صنعتی پرند نقشه کش صنعتی جنسیت:آقا تعداد: 2 نفر دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی مسلط به نرم افزارهای دو و سه بعدی آشنا به آفیس حداکثر 35سال سن  شهرک صنعتی پرند برشکار ماهر جنسیت:آقا تعداد: 4 نفر دارای حداقل 3سال سابقه برشکاری با دستگاههای صنعت چوب  حداکثر سن 33سال  شهرک صنعتی پرند   از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در قسمت Subject به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم با شماره‌های زیر (داخلی 101-124-224 ) تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 02156871701 تلفن 02156871702 تلفن 02156871703 تلفن 02156871704 تلفن 02156871709 تلفن 02156871710 ایمیل job@sck-co.com آدرس: شهرک صنعتی پرند خیابان فن آوری شمالی خیابان بوستان پلاک B18

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمدباقر رحمانی رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: در این آزمایشگاه آنالیز و انداره گیری عناصر به صورت همزمان تا ۱۰ عنصر با دقت بالا انجام می‌شود که علاوه بر مراکز پژوهشی در صنایع مختلفی که نیاز به اندازه گیری عناصر با دقت بالا دارند از جمله معادن کاربرد دارد.
به گفته رحمانی برای راه اندازی این آزمایشگاه ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
رحمانی افزود: پهباد نقشه برداری مجهز به جی پی اس با قابلیت تهیه نقشه‌های سه بعدی در رشته‌های کشاورزی و عمران کاربرد دارد.
به گفته رحمانی برای خرید این پهباد یک میلیارد تومان هزینه شده است.  در مراسم افتتاح و رونمایی این طرح ها  علی خطیبی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حضور داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران
  • شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران / عکس
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود
  • تجهیز خیابان‌های تهران به سطل زباله هوشمند
  • سطل‌های زباله در تهران هوشمند می‌شود
  • پیوند قرآن و مردم با هوش مصنوعی در قاب شبکه تهران
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران
  • برنامه ریزی برای تولید برق خورشیدی در استان تهران
  • تمدید ثبت نام آزمون استخدام نیروی خدمتگزار