Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی لینک کوتاه: asriran.com/002yx6

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نظارت‌ها در دستگاه قضایی با حساسیت بسیار بالا

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: حمایت از تولید، اشتغال و امنیت غذایی مردم یکی از اولویت‌های است که همه دستگاه‌ها باید برای تحقق آن تلاش کنند.

او افزود: هر چند انجام برخی از کار‌ها از حوزه فعالیت دستگاه قضایی خارج است اما این دستگاه برای رونق تولید و حمایت از سرمایه گذار کمک کار خواهد بود.

دادستان کل کشور با بیان این مطلب که برای تحقق شعار سال همه باید تلاش کنند، گفت: تریبون نماز جمعه یکی از ظرفیت‌های خوب محسوب می‌شود که در این بخش کار گشا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی آزاد در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: نظارت‌ها در دستگاه قضایی با حساسیت بسیار بالا در حال انجام است.

او با بیان این جمله که تشدید نظارت‌ها یکی از دغدغه‌های جدی رهبر معظم انقلاب است، افزود: هیات‌های بازرسی پنهان به طور مستمر کار‌های نظارتی خود را در استان‌های مختلف انجام می‌دهند.

دادستان کل کشور گفت: با توجه به ظرفیت‌های ممتاز مازندران این استان از جمله استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود.

او افزود: در شرایط فعلی هماهنگی‌های خوبی در دستگاه قضایی حاکم است و رئیس دستگاه قضا با همه تجربه‌های ارزشمند خود که در بخش‌های مختلف این دستگاه کسب کرد در حال خدمت رسانی است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار، گفت: هر چند مازندران دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف است، اما آسیب‌های هم این استان را تهدید می‌کند.

او افزود: تجاوز به جنگل‌های هیرکانی و اراضی منابع طبیعی یکی از آسیب‌های موجود در این استان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: حضور مقتدرانه دستگاه قضایی می‌تواند در از بین بردن این آسیب‌ها اثر بخش باشد و دست سوداگران را کوتاه کند.

او با بیان این نکته که برای تحقق شعار سال همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند، گفت: حمایت دستگاه قضایی از تولید و اشتغال برای تحقق شعار سال بسیار گره گشا است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حساسیت بهاره و راه‌های مقابله با آن
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • دردسرهای آلرژی در زیباترین فصل سال!
  • بیماری‌های شایع فصل بهار
  • ۳ بیماری شایع فصل بهار
  • بیماری‌های شایع فصل بهار/ از سرماخوردگی تا آبله مرغان
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • عملیات سپاه موازنه قدرت در فضای بین‌الملل را تغییر داد/ نگذاریم این اتفاق بزرگ تحریف شود
  • انجام نظارت‌ها در دستگاه قضایی با حساسیت بسیار بالا
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش