Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@13:05:05 GMT

رکورد استفاده از تلگرام در سال ۹۸ شکسته شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۶۳۷۹

رکورد استفاده از تلگرام در سال ۹۸ شکسته شد

آفتاب‌‌نیوز :

استفاده از تلگرام اگرچه در ماه‌های پیش روندی صعودی داشت، اما در دی‌ماه این روند تشدید شد و بیشترین استفاده از تلگرام در سال ۹۸ در این ماه رقم خورد به طوری که در هر روز به طور میانگین بازدید مطالب سایر کانال‌های تلگرامی، ۱ میلیارد و ۸۶۶ میلیون بازدید بوده است و از سوی دیگر میزان تولید مطالب کانال‌های تلگرامی نیز به طور میانگین به ۲ میلیون و ۶۷۸هزار مطلب در روز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه این اطلاعات حاکی از آن است که با افزایش خبرها، استفاده از تلگرام نیز بیشتر شده است و فیلترینگ تلگرام و حذف هاتگرام و تلگرام طلایی در عمل نتوانسته مانع از استفاده از تلگرام گردد.

داده‌های بدست آمده نشان می‌دهد که:

· در ادامه روند افزایشی استفاده از تلگرام، میزان بازدید مطالب کانال‌های تلگرامی در دی بیش از آذرماه بوده است و به صورت میانگین ۵۵۸میلیون بازدید در هر روز بیشتر از ماه قبل بوده است.

· بیشترین بازدید مطالب کانال‌های تلگرامی مربوط به روز ۴شنبه ۱۸ دی‌ماه و همزمان با حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد و سقوط هواپیمای اوکراینی است. میزان بازدید در این روز ۳.۵میلیارد بوده که از این حیث یک رکورد در سال ۹۸ محسوب می‌شود.

· ترور سردار شهید قاسم سلیمانی در روز ۱۲ دی‌ماه نیز با بیش ۲.۷۶ میلیارد بازدید، دومین روز پربازدید تلگرام در سال جاری را رقم زده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟

تلگرام که با بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان و به‌خصوص ایران محسوب می‌شود، امکان ارسال رمزارز تتر (USDT) را ازطریق بلاک‌چین TON برای کاربرانش فراهم کرده است.

تلگرام کیف پول رمزارز داخلی خود را ازطریق ربات Wallet ارائه می‌کند؛ اما طبق اعلام یکی از کانال‌های خبری ایرانی، خدمات مذکور برای ایرانی‌ها قابل استفاده نیست و خطر از دست رفتن سرمایه و بلوکه‌شدن دارایی وجود دارد.

ظاهراً همه‌ی ایرانی‌ها از دسترسی به خدمات ربات Wallet تلگرام محروم شده‌اند؛ این در حالی است که والت کیف پول ارز دیجیتال تلگرام ابتدا برای همه‌ی کاربران دردسترس بود.

به‌گفته‌ی کانال خبر فوری ارز دیجیتال، پس از تحریم‌هایی که ایالات متحده علیه ایران اعمال کرده است و همچنین به‌دلیل مشکلات فیشینگ در والت داخلی تلگرام، قانون احراز هویت برای کاربران جدید فعال شد. این کانال تلگرامی اضافه کرد ایرانی‌هایی که در والت تلگرام خود دارایی رمزارزی دارند و نمی‌توانند آن را برداشت کنند باید به ربات پشتیبانی رسمی والت تلگرام به آدرس Wallet_Supportbot مراجعه و درخواست برداشت موجودی‌شان را ثبت کنند.

ظاهراً برداشت دارایی از والت تلگرام برای ایرانی‌ها، فقط یک‌بار امکان‌پذیر است و اگر بار دیگر ارز دیجیتال یا NFT به این کیف پول واریز کنید، امکان برداشت نخواهید داشت.

منبع: زومیت

tags # تلگرام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • شکسته شدن رکورد جوجه ریزی سالانه مرغداری‌های شهرستان زاوه
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • رکورد جوجه ریزی مازندران شکسته شد.