Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در دیدار خالد قدومی رئیس دفتر حماس در تهران با اشاره به تحولات منطقه‌ای از جمله ترور شهید سردار سلیمانی گفت: سردار سپهبد سلیمانی با رشادت‌های توصیف‌ناپذیر خود نامش را به عنوان قهرمان ماندگار مقاومت و ایثار برای دفاع از کیان ارزشهای واقعی جهان اسلام ثبت کرد.

اخبار سیاسی- وی افزود: سردار سلیمانی در شرایطی که حضور نامبارک داعش هراس فراگیری را بر منطقه تحمیل کرده بود با شجاعت و درایت و هوشمندی شکست تلخی را بر آنان و حامیان آمریکایی- صهیونیستی تروریسم وارد کرد و موجب فخر کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه در منطقه و جهان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل بین‌الملل گفت: مشی و اهداف سردار سلیمانی در استمرار مسیر مقاومت تا شکست کامل استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به طرح موسوم به معامله قرن دولت آ‌مریکا در مورد فلسطین گفت: در این طرح حقوق واقعی و انسانی مردم مظلوم فلسطین به هیچ وجه مورد توجه قرار نگرفته و به همین جهت همانند سایر طرحهای جانبدارانه آمریکا از تل‌آویو، محتوم به شکست است.

امیرعبداللهیان گفت: تلاش مذبوحانه دولت آ‌مریکا برای نجات رژیم صهیونیستی از گردابی که در آن گرفتار شده به خوبی بیانگر ضرورت استمرار مقاومت و مقابله با طرحهای همچون معامله قرن است که با شأن و منزلت واقعی مردم فلسطین به عنوان پاره‌ای از پیکر جهان اسلام مبانیت آشکار دارد.

وی افزود: ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان قهرمانان ملی مبارزه با تروریسم در عراق و ایران با دستور رئیس جمهور تروریست آمریکا صورت گرفت. بی‌تردید‌، پس از ترور سردار سلیمانی، آن هم به دستور مستقیم ترامپ، خواب‌های آشفته رئیس جمهور آ‌مریکا برای مذاکره مستقیم با ایران،‌ تعبیر نخواهد شد.

در این دیدار خالد قدومی رئیس دفتر حماس در تهران با اشاره به جنایت تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد سلیمانی، آن را مصداق بارز تروریسم دولتی آمریکا و نشانه عجز و ترس حاکمان زورگوی کاخ سفید از جریان مقاومت در منطقه دانست و گفت: این اقدام‌ نقض فاحش مقررات حقوق بین‌الملل و نشانه تأثیرگذاری شگرف مجاهدت‌های سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و نیز تقویت آرمان فلسطین تا نابودی رژیم جعلی اسرائیل است.

خالد قدومی در ادامه به طرح موسوم به معامله قرن نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با آرمان مردم فلسطین در حق برخورداری از یک کشور مستقل به پایتختی قدس شریف و توأم با یک زندگی شرافتمندانه و مبتنی بر حقوق انسانی در تضاد است و صرفاً برای کمک به رژیم صهیونیستی و  و حمایت کاخ سفید نخست‌وزیر فاسد این رژیم جعلی طراحی شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خالد قدومی سردار سلیمانی حماس امیرعبداللهیان داعش سردار سليمانى خالد قدومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت امروز و تحولات منطقه در تاریخ سابقه نداشته است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: مقاومتی که فلسطینیان در طی بیش از ۶ ماه گذشته انجام داده اند در طول تاریخ مبارزات معاصر و متاخر این کشور بی نظیر بود و در طی این مدت نشان داده شد که فلسطین تنها نیست بلکه مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند.

به گزارش سیاست خارجی ایرنا، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل بعدازظهر امروز (یکشنبه) با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفتگو کرد.

ولایتی در این گفتگوی تلفنی ابتدا شهادت پسران و تعدادی از اعضای خانواده هنیه در غزه را به وی تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: مقاومتی که فلسطینیان در طی بیش از ۶ ماه گذشته انجام داده اند در طول تاریخ مبارزات معاصر و متاخر این کشور بی نظیر بود و در طی این مدت نشان داده شد که فلسطین تنها نیست بلکه مسلمانان و آزادی‌خواهان در سراسر جهان در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و انشالله این حمایت ها تا نابودی کامل رژیم جنایتکار صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: عملکرد مردم مومن و قهرمان فلسطین حاکی از این است که این مبارزات وارد دور تازه ای شده که در تاریخ معاصر سابقه نداشته است و اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی که در این مدت تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه و فلسطین را به شهادت رساند قریب الوقوع است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تاکید کرد: بدون تردید این همکاری های هماهنگ و همه جانبه بین کشورها و مجموعه های عضو جبهه مقاومت به صورت روزافزونی ادامه خواهد داشت.

ولایتی در بخش دیگری از این مکالمه تلفنی ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: اقدام شجاعانه و مدبرانه شب گذشته جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق موجب رسوایی کشورهای غربی و حامیان رژیم پوشالی صهیونیستی شد که در طی سال های پس از جنگ اول و دوم جهانی سعی می‌کردند از رژیم صهیونیستی یک قدرت منطقه ای بسازند ولی با این حرکت دفاعی قاطع و کوبنده در حقیقت هیمنه ساختگی صهیونیست ها شکسته شد و صلیبی های دیر آمده در جهان را رسوا کرد.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در مورد عملیات وعده صادق که شب گذشته از خاک ایران علیه رژیم صهیونیستی انجام شد تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در طی ماه های اخیر توسط فلسطینی ها و حامیان آنها در جبهه مقاومت انجام شد نشان دهنده یک تحول اساسی در تاریخ مبارزات اسلامی است. این دو نقطه عطف یعنی ایثار و اقتدار شما از یک طرف و اقدام قاطع، روشن و صریح جمهوری اسلامی ایران از طرف دیگر نشان داد که اقتدار روز افزون جبهه مقاومت در منطقه یک واقعیت انکار ناپذیر است.

وی افزود: نکته مهم اینکه غیرتمندان جهان اسلام از یمن، لبنان، سوریه، عراق، فلسطین و ایران کاری انجام داده اند که دنیا را به شگفتی وا داشته است.

رئیس دفتر سیاسی حماس هم در این گفتگو ضمن تشکر از حمایت ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران به ویژه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در قبال فلسطین و در بیش از ۶ ماه مبارزه سخت گفت: جنایاتی که اخیراً رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرزندان و نوه های من انجام داد تنها بخشی از جنایات این رژیم سفاک می باشد و ابعاد مختلفی دارد اولاً نشان دهنده روحیه شیطانی و انتقام جوی رژیم جنایتکار صهیونیستی می باشد و از سوی دیگر شکست رژیم صهیونیستی در این جنگ را نشان میدهد که به هیچیک از اهداف اعلام شده خود نرسیدند و قطعاً توطئه دشمن هرگز عملی نخواهد شد و مقاومت پیروز خواهد بود.

هنیه در خصوص عملیات وعده صادق گفت: این عملیات شجاعانه نقطه عطفی در نحوه و شیوه درگیری با رژیم صهیونیستی است و این عملیات ها بر این تاکید دارد که زمان عربده کشی صهیونیست ها در فلسطین و منطقه به پایان رسید است.
وی افزود: من از این تبریک و تسلیت شما تشکر می کنم و خدا را شاکرم که خون فرزندانم در راه آزادی قدس و مسجد الاقصی با خون دیگر شهدای راه مقاومت که همه آنها فرزندان من هستند آمیخته شد.

کد خبر 744533

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • تاکید بر اهمیت نقش مقاومت مردم لبنان در تحولات منطقه
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • ولایتی: مقاومت امروز و تحولات منطقه بی‌سابقه بوده است
  • ولایتی: مقاومت امروز و تحولات منطقه بی سابقه بوده است
  • مقاومت امروز و تحولات منطقه در تاریخ سابقه نداشته است
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • روایتی از یک عکس ماندگار