Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان آمریکایی پس از 8 ساعت از سرنگونی هواپیمای نظامی این کشور در افغانستان بالاخره اعلام کردند هواپیمایی که امروز دوشنبه ساقط شد نظامی و متعلق به آمریکا است.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، مسئولان آمریکایی اعلام کردند هواپیمایی که امروز در افغانستان ساقط شد نظامی "کوچک" و متعلق به آمریکا است.

یک مقام نظامی آمریکا هم که نخواست نامش فاش شود، به فامس نیوز گفته که هواپیمای "سانحه دیده" در ولایت غزنی افغانستان یک Bombardier  E11-A بوده که کمتر از پنج نفر سرنشین داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبان افغانستان در بیانیه‌ای رسما مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته و اعلام کرد این هواپیما جاسوسی بوده و تمامی سرنشینانش که برخی افسران عالی رتبه ارتش آمریکا بودند کشته شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه

طبق گزارش شبکه المنار، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ در غزه، سه هزار و ۲۹۴ نظامی و از آغاز حمله زمینی به این باریکه نیز یک هزار و ۵۸۳ نظامی دیگر زخمی شده اند.

به گفته وی، ۵۱۲ افسر و سرباز نیز از ابتدای جنگ تاکنون دچار جراحات خطرناک شده‌اند و در حال حاضر نیز ۲۵۸ افسر و سرباز مشغول درمان هستند که حال ۲۴ نفر از آنها وخیم است.

این آمار‌های ارتش در حالی است که اصولا رژیم صهیونیستی در همه نبرد‌ها از دادن آمار واقعی خودداری می‌کند و احتمال اینکه ارقام واقعی در زمینه شمار مجروحان نیز بسیار بالاتر از آمار اعلامی کنونی باشد، بسیار بالاست.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • «روس‌ها آمدند و ما رفتیم»؛ گزارش پالتیکو از شکست آمریکا در آفریقا
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • اذعان رژیم صهیونیستی به زخمی شدن بیش از ۳ هزار نظامی خود در غزه
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم