Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@12:43:39 GMT

کرونا،سفر اروپاییان را به چین لغو کرد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۶۴۶۶

برخی شرکت‌های مسافرتی اروپایی سفرهای خود را به چین به‌دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کردند. ناطقان: اعمال محدودیت مسافرتی به چین پس از آن اتخاذ شد که پکن تعطیلات سال نو را تمدید کرد و شرکت‌های تجاری بیشتری تعطیل شدند یا از کارمندان خود خواستند کارها را در منزل انجام دهند تا از آلودگی بیشتر به این ویروس جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت «استودیوسوس» در آلمان سفرهای خود را به چین تا اواسط ماه آوریل (اواخر فروردین ۹۹) لغو کرد.

این شرکت اعلام کرد که مشتریان می‌توانند بلیط‌های خود را دوباره رزرو یا سفرشان را لغو کنند.

همچنین شرکت مسافرتی DER Touristik در آلمان با لغو سفرهای خود به چین، زمان بلیط های رزرو شده به این کشور را به پایان ماه مارس (اوایل فروردین ۹۹) تغییر داد.

اپراتور مسافرتی فرانسه SETO به اعضای خود توصیه کرد سفرهایشان به چین را دستکم تا ۲۱ فوریه (۲ اسفند ۹۸) به تعویق اندازند.

براساس این گزارش، بورس‌های آسیا و اروپا روز دوشنبه براثر شیوع ویروس کرونا سقوط کردند و شرکت های هواپیمایی، اپراتورهای هوایی و هتل‌ها و شرکت های کالاهای لوکس متحمل بیشترین زیان شدند، زیرا سرمایه گذاران از بابت تاثیر این ویروس بر اقتصاد جهانی نگران هستند.

اپراتور مسافرتی روسیه نیز امروز (دوشنبه) فروش بلیط برای تعطیلات در چین را متوقف کرد.

تمهیدات اتخاذ شده از سوی شرکت‌های مسافرتی غربی، ‌نگرانی در مورد زیان طولانی مدت گردشگری صنایع هوایی را افزایش می‌دهد.

بسیاری از اماکن مهم گردشگری در چین تا اطلاع ثانوی تعطیل است تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

در اوج شیوع ویروس سارس در آوریل ۲۰۰۳، سفرهای هوایی در آسیا ۴۵ درصد کاهش یافت.

در همین حال، دولت هلند اعلام کرد که انتقال ۲۰ تن از شهروندان خود را از شهر ووهان چین که مرکز شیوع ویروس کروناست، بررسی می‌کند.۹۱۰۹

تاکنون حدود ۲ هزار و ۷۰۰ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند که عمدتا چینی هستند و ۸۱ نفر جان باخته‌اند. منبع: عصر ایران برچسب ها: ویروس کرونا ، سفر ، اروپاییان ، چین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ویروس کرونا سفر اروپاییان چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی استان گیلان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون، بالغ بر ۱۰۰۰ هزار گردشگر خارجی به گیلان سفر کردند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی اظهار داشت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون، بالغ بر 1000 گردشگر خارجی از کشورهای مختلف وارد استان گیلان شدند و شهرهای آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندرانزلی به ترتیب بیشتر مورد استقبال این گردشگران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان با اشاره به افزایش 30 درصدی گردشگران خارجی نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته افزود: این گردشگران در طول اقامت خود در استان، در اقامتگاه‌های رسمی زیر نظر این اداره‌کل اقامت داشتند.

وی گفت: خوشبختانه سطح اشغال تخت‌های واحدهای اقامتی در طول سفرهای نوروزی به بیش از 100 درصد رسید و این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از استان است.

جهانی بیان کرد: آنچه مشخص است استان گیلان از حدود دو سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری بوده و این امر نشاندهنده تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت و بازدید از بناهای تاریخی، برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال و... در افزایش این بازدیدها تاثیر بسزایی داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم