Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان دقایقی پیش در پیامی توئیتری اعلام کرد که این گروه یک بالگرد آمریکا را هم سرنگون کرده است.

در بیانیه توئیتری ذبیح الله مجاهد در این خصوص آمده است: امشب و پس از رویدادی که در ولایت غزنی رخ داد (سقوط هواپیمای نظامی تروریست‌های آمریکایی)، یک بالگرد نظامی دشمن در نزدیکی منطقه «شرنه» (Sharan) مرکز ولایت پکتیا هدف قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه توئیتری سخنگوی طالبان در این خصوص می‌افزاید: بالگرد نظامی مذکور به صورت کامل منهدم شد و همه سرنشینان آن نیز به هلاکت رسیدند.

کد خبر 4836986

منبع: مهر

کلیدواژه: بالگرد ولایت پکتیا افغانستان ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه لبنان فلسطین ترکیه روسیه معامله قرن استیضاح ترامپ رجب طیب اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، «لین جیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که کشورش از آمریکا می خواهد فوراً حملات سایبری خود علیه چین را متوقف کند و از تهمت زدن به چین دست بردارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در نشستی خبری گفت «ولت تیفون» در واقع یک گروه مجرم سایبری باج افزار است و هیچ کشور یا منطقه ای از آن حمایت نمی کند.

لین افزود که بر کسی پوشیده نیست که آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان و بزرگترین تهدید برای امنیت سایبری است.

مرکز ملی واکنش اضطراری ویروس رایانه‌ای چین و گروه امنیت دیجیتال ۳۶۰ به طور مشترک در ۱۵ آوریل گزارشی را با عنوان «ولت تیفون: کارزار کلاهبرداری توطئه‌ای توسط آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا برای کنگره و مالیات دهندگان آمریکا» منتشر کردند.

کد خبر 6080114

دیگر خبرها

  • آمریکا باز هم قطعنامه عضویت فلسطین را وتو می‌کند
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • گزارش افغانستان اینترنشنال باز هم جعلی درآمد
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • سخنگوی وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • تجهیزات نظامی آمریکا از خاورمیانه خارج نمی‌شود