Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جعفری (کارگردان و مدیرفیلمبرداری)، روح‌الله حجازی (کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده)، مصطفی رزاق‌کریمی (کارگردان و مستندساز)، فرشته طائرپور (تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس) و هادی مقدم‌دوست (فیلمنامه‌نویس و کارگردان) به عنوان اعضای هیئت داوران سه بخش «مستند»، «فیلم کوتاه» و «نگاه نو» احکام خود را از «ابراهیم داروغه‌زاده» دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت و بازبینی آثار این سه بخش را در فاصله پنج روز تا آغاز جشنواره، کلید زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این دوره، ۱۰ فیلم بلند سینمایی در بخش نگاه نو، ۱۰ فیلم در بخش فیلم کوتاه و ۱۰ فیلم در بخش مستند پذیرفته شده‌اند.

گفتنی است سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن همزمان با چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دبیری «ابراهیم داروغه‌زاده» برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فیلم فجر جشنواره فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش اینترنتی نمایش «طلوع‌ خونین‌» به نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی و تهیه‌کنندگی داود زارع گاریزی، که از ساعت ۲۱:۰۰ روز دوشنبه، بیستم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در سالن استاد فرهاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه‌ ایرانشهر به صحنه‌ می‌رود، از امروز در سایت تیوال با تخفیف ویژه ایام پیش فروش آغاز شد.

مسعود طیبی کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه که تنها کارگردان ایرانی ثبت شده در آرشیو جهانی شکسپیر با نمایش‌های افلیا، سندرم هملت و نفرین رزالین است، در خلاصه‌ای از نمایش «طلوع خونین» اینگونه اشاره می‌کند: در روم باستان دو زن برای تصاحب قدرت با یکدیگر جدال می‌کنند و در این بین با دسیسه‌هایی که این دو زن می‌چینند، افرادی چون فرمانده‌ها و اعضایی از کاخ را برای رسیدن به هدف خود می‌کشند، در بین این دسیسه‌ها پادشاه روم باستان متوجه حیله آن دو زن شده و آن دو زن را به قتل می‌رساند و پس از به قتل رسیدن آن‌ها خود نیز خودکشی می‌کند و قدرت پادشاهی وی به پسر کوچک‌تر آن می‌رسد.

گفتنی است‌ در این نمایش ۹۰دقیقه‌ای بازیگرانی چون؛ علیرضا جلالی‌تبار، آرام نیک‌بین، صدف بهشتی، علی یعقوبی، کیوان بهرامی، محمدجواد بهروز، یگانه محمدی، نیکی نیکخواه، دیاکو افسر، محمد جواد شیخ، سارا رحمان‌پور، نیوشا جندقیان، هوتن میرزائی، صدرا عالیجاه، علی کاظمی، علیرضا ذوالفقاری، حسام قانونی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین عوامل نمایش «طلوع‌ خونین‌»؛ (مجریان طرح: ایمان ‌یزدی، مهدیه عابدینی، آکادمی ‌هنرهای ‌نمایشی ‌میزانسن)، (مشاور کارگردان: بانوتیر-سمیه ‌طیبی)، (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: یزدان ‌گرم‌آبی)، (منشی صحنه: آناهیتا آذری)، (دستیاران کارگردان: محمدمسعود ‌قلیچ‌خانی، ریحانه ‌چزانی، مهدی ‌اقبالی)، (مدیر تولید: ایمان ‌یزدی)، (طراح لباس: نسیم ‌ملکی)، (طراح نور: علی ‌کوزه‌گر)، (طراح صدا: عزیز ‌اکبری)، (طراح گریم: بتسابه نعیمایی)، (طراح دکور: مسعود ‌طیبی، محمدجواد ‌شیخ)، (طراح گرافیک: هومان مهرآذین)، (ساخت تیزر: سیاوش مهرآذین، عرفان مهرآذین)، (مدیر صحنه: محمد پورابراهیمی)، (دستیار صحنه: الهه ‌تیموری)، (دوخت لباس: سمیه ‌خواسته)، (ساخت دکور: یزدان ‌گرم‌آبی)، (عکاسان: رامتین ‌جهانبانی، آتنا‌سادات ابریشمی)، (مدیر روابط عمومی و تبلیغات: نوید ‌آغاز)، (مدیر امور رسانه: امیر ‌پارسائیان‌مهر)، (همکار روابط عمومی: پارسا اسماعیلی) هستند.

علاقه‌مندان به خرید اینترنتی بلیت نمایش «طلوع‌ خونین‌» می‌توانند از امروز، ۴شنبه، ۸فروردین با مراجعه به سایت تیوال نسبت به خرید بلیت با تخفیف ویژه ایام پیش‌فروش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • از «بیجه» چه می‌دانید؟/ چالش‌های تولید یک مستند انتقادی
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • فضای سوررئال مطابق با برنامه آب و هوا/ماجرای خنده بی دلیل گوزن‌ها