Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار این دو تیم عصر دوشنبه هفتم بهمن در چارچوب رقابتهای هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

در کواتر نخست این بازی شاگردان رضا هنگام پور در تیم شهرداری با وجود تلاش بسیار ، نتیجه را ۱۷ بر ۲۵ به تیم میهمان واگذار کرد.

اما در ادامه بازی و در کواتر دوم ، بازیکنان شهرداری بندرعباس با ارایه یک بازی تهاجمی و رو به جلو با نتیجه ۴۴ بر ۴۰ به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میزبان در کواتر سوم نیز بسیار عالی ظاهر شد و توانست با یک بازی بسیار  زیبا با نتیجه ۶۹ بر ۵۹ به پیروزی برسد.

تیم شهرداری کواتر چهارم را نیز به سود خود به پایان برد و در مجموع امتیازها با نتیجه ۸۵ بر ۸۱ برابر تیم شورا و شهرداری قزوین به برتری رسید.

تیم شهرداری بندرعباس با کسب دو امتیاز شیرین این دیدار خانگی ۳۰ امتیازی شد و جایگاهش در مکان هفتم جدول تثبیت شد.

لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور در حال حاضر با شرکت ۱۴ تیم در حال برگزاری است.

برچسب‌ها شهرداری قزوین تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس شهرداری قزوین تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال