Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی، با اشاره به زلزله «خان زنیان» فارس گفت: بر اساس بررسی‌ های اولیه خوشبختانه زمین لرزه تلفات جانی و خسارت مالی شدید درپی نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، با اشاره به زلزله «خان زنیان» فارس گفت: بر اساس بررسی‌ های اولیه خوشبختانه زمین لرزه تلفات جانی و خسارت مالی شدید درپی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس با اشاره به اینکه در لحظات اولیه وقوع زمین لرزه، ستاد مدیریت بحران استان تشکیل جلسه داد و نیرو‌های هلال احمر و اورژانس به منطقه اعزام شدند، افزود: اعزام و استقرار نیرو‌های تحت امر ستاد مدیریت بحران، هلال احمر و اورژانس به منطقه «خان زنیان»، انجام شد و وضعیت منطقه بر اساس گزارش این گروه ها، مطلوب اعلام شده است.

وی اظهارکرد: با توجه به خسارت به برخی واحد‌های روستایی، مسئولان استان برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده در آمادگی کامل هستند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد خان زنیان استاندار فارس استانداری فارس زلزله شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، زلزله ای به بزرگی ۳.۲ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) خرم آباد مركز استان لرستان را لرزاند.
این زلزله به عمق هشت كیلومتر در ساعت ۱۷ و ۴۷ دقیقه و ۲۰ ثانیه رخ داد.
مركز این زمین لرزه ۳۳.۴۳۲ شمالی و ۴۸.۲۸۴ شرقی اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • مرزن آباد لرزید
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • بهاباد امروز لرزید
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد