Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم‌های زنجان و خراسان جنوبی هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

محمد رضا خوش باطن افزود: ۸۰ ورزشکار از ۱۵ استان در این مسابقات یک روزه شرکت کردند که در پایان مسابقات که در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد برگزار شد در بخش
۶۰۰۰ متر ایمان اسماعیلی و مجتبی حسینی از خراسان رضوی اول و دوم شدند و علیرضا نجفی از زنجان بر سکوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بخش سه هزار متر هم علی امیریان از سیستان و بلوچستان به مقام نخست دست یافت، محمدرضا بیات از زنجان مقام دوم را از آن خود کرد و سید سجاد آقایی از خراسان رضوی مقام سوم را کسب کرد.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مشهد تیم ملی ایران فدراسیون دو و میدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مشهد تیم ملی ایران فدراسیون دو و میدانی فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مشهد تیم ملی ایران فدراسیون دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، استاندار فارس در دیدار با رییس فدراسیون هندبال در شیراز گفت، کلان شهر شیراز سومین حرم اهل بیت و از شهر‌های تاریخی و با جاذبه‌های گردشگری است و می‌کوشیم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در شیراز باشیم.
ایمانیه افزود: بزودی جلسه ستاد عالی بازی‌ها را تشکیل می‌دهیم و همه دستگاه‌های مرتبط را در زمینه برنامه‌ریزی و اجرای مطلوب این مسابقات هماهنگ خواهیم کرد.
رییس فدراسیون هندبال هم در این دیدار گفت: با تلاش‌های صورت گرفته پس از ۱۸ سال میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا و انتخابی جهان به کشورمان واگذار شد.
علیرضا پاکدل ادامه داد: کنفدراسیون هندبال آسیا هم به صورت رسمی شهر تاریخی و فرهنگی شیراز را به عنوان میزبان مسابقات انتخاب کرد.
پاکدل گفت: ۱۳ کشور آسیا در این مسابقات حاضر خواهند شد و قطعا نیاز به حمایت‌های ارزشمند استاندار فارس دارد.
تیم هندبال نوجوانان کشورمان در گروه یک با تیم‌های هند و عراق هم گروه است و بدین ترتیب تیم کشورمان ۱۳ شهریور   از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف هند خواهد رفت و ۱۵ شهر یور هم در همین ساعت با عراق دیدار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اسامی اعضای تیم ملی مچ اندازی مردان ایران برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعلام شد
  • انتخاب پینگ پنگ باز خوزستانی برای مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا
  • اعلام اسامی تیم های مچ اندازی مردان و زنان ایران
  • معرفی بانوان مچ انداز ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • اعلام ترکیب تیم ملی مچ اندازی برای رقابت در کیش
  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • کسب رتبه نخست خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال