Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آنتونی استوکس با حضور در باشگاه پرسپولیس و دیدار با مدیرعامل باشگاه و مدیر تیم، قرارداد نهایی به امضا طرفین رسید. تاریخ انتشار: 20:09 - 07 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۰۴۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آنتونی استوکس در بدو ورود به باشگاه، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و سپس در دفتر مدیریت با انصاری‌فرد و پیروانی مدیر تیم دیدار صمیمانه‌ای داشت و از آنجا که مدیرعامل قرارداد را الکترونیکی امضا کرده بود، عقد قرارداد به امضا طرفین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوکس که اعتبار قراردادش منوط به تأیید در تست پزشکی و دریافت آی‌تی‌سی است، فردا (سه‌شنبه) در تست پزشکی شرکت می‌کند.

او کلید منزل مسکونی خود را نیز دریافت کرد و مقرر شد در تمرین فردا نیز حضور یابد. استوکس تأکید کرد؛ دوست دارد در صورت امکان و موافقت شماره «۱۰» را بر تن کند و انصاری‌فرد با توجه به اخذ نظر کادرفنی و مدیر تیم در تماس با سازمان لیگ به وی اعلام داشت که این شماره متعلق به وی است.

انصاری‌فرد به استوکس گفت: به شما خوشامد می‌گویم و حتما می‌دانید پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا و موفق‌ترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان است و برای چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ می‌جنگد و شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی دارد و تلاش‌ها و انتظارات این است که در آسیا هم مقتدرانه استارت بزند. ما خیال‌مان آسوده بود که مشکلی در پیوستن شما ایجاد نمی‌شود چرا که یک روز قبل از نقل و انتقالات قراردادی به امضا طرفین رسیده بود و فقط جزییات آن و بررسی موارد حقوقی قرارداد باقی مانده بود که با پیگیری نمایندگان باشگاه و نظارت خودم و دیگر همکاران باشگاه در دبی رفع و رجوع شد و من از تلاش‌های آقایان؛ قدوسی، خبیری و حسینی و همکاری نمایندگان ایرانی و خارجی بازیکن و خود شما تشکر می‌کنم.

وی گفت: ما طبق تأیید کادرفنی اقدام به جذب شما کردیم و هواداران هم استقبال خوبی داشته‌اند. ما امیدواریم با وجود شما و مهاجمان کارنامه‌داری مثل علیپور و تلاش اوساگونا و عبدی و درایت کادر فنی و تلاش مجموعه تیم در فاز حمله مقتدرتر از قبل باشیم و با گلزنی و موثر واقع شدن ان‌شاا... که بتوانید انتظارات کادر فنی و هواداران را برآورده کنید.

استوکس هم ضمن ابراز خوشحالی از پیوستن به پرسپولیس تأکید کرد: همه تلاش من این است برای تیم مفید و موثر باشم و انگیزه‌های زیادی دارم و ایمان دارم با توانی که تیم از نظر مهره و کادر فنی و میزان هوادار دارد موفقیت دور از دسترس نیست.

بیشنر بخوانید:
استوکس: خوشحالم در کنار علیپور می‌خواهم بازی کنم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس آنتونی استوکس انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت اوسمار با بازگشت مهاجم جنجالی به پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مخالفت خود را با بازگشت مهاجم اسبق این تیم اعلام کرده است.

به گزارش مشرق، به دنبال جدایی شهاب زاهدی و نبیل باهویی، ۲ مهاجم سرخ‌پوشان در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس، این تیم عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفت. این در حالی است که پرسپولیس در فهرست بزرگسالان هنوز یک جای خالی دارد و بدین ترتیب مدیران باشگاه همچنان به دنبال جذب مهاجم هستند.

به نظر می‌رسد که مدیریت این باشگاه در روند جذب مهاجم قصد ندارد شتاب‌زده عمل کندو از همین رو از اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی این تیم خواسته تا فهرست بازیکنان مدنظر خود را ارائه دهد و آنها بعد از بررسی، اقدام به جذب مهاجم کنند.

در این میان بارها و بارها گادوین منشا، مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازگشت به این تیم ابراز علاقه کرد و حتی گفته می‌شد این بازیکن حاضر است تا به صورت رایگان برای قرمزها به میدان برود! از طرفی نیز اعلام شد که او از برخی از هم‌بازی‌های پیشین خود در این تیم خواسته است تا با سرمربی برزیلی برای بازگشت او به جمع سرخ‌پوشان صحبت کنند.

با این حال پیگیری‌ها حاکی از آن است که اوسمار مخالف بازگشت منشا به جمع سرخ‌پوشان بوده و این مساله را به مدیریت باشگاه اعلام کرده است. به نظر می‌رسد که این مربی بازیکنان دیگری را برای تقویت خط حمله پرسپولیس در نظر دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • روملو لوکاکو و دریافت پیشنهادی با دستمزد ۵۰ میلیون یورو در سال از عربستان
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد
  • واکنش درویش به شایعه انتقال منشا به پرسپولیس
  • مخالفت اوسمار با بازگشت مهاجم جنجالی به پرسپولیس