Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه با انتقاد از طرح متوهمانه «معالمه قرن» آمریکا، خواستار برگزاری رفراندوم در فلسطین شد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در توییتی نوشت: «به جای ارائه طرح متوهمانه «معامله قرن» - که محکوم به شکست است - هواداران خودخوانده دموکراسی بهتر است راه‌ حل دموکراتیک ایران را که توسط آیت‌الله خامنه‌ای پیشنهاد شده، بپذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید یک رفراندوم برای تمام مردم فسلطین - از مسلمانان و یهودیان گرفته تا مسیحیان - برگزار شود تا آنها درباره آینده خود تصمیم‌گیری کنند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدجواد ظريف طرح معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شیرین رهبر معظم انقلاب از بافتن موی دخترشان قبل از رفتن به عید دیدنی/من بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمی شود (+عکس)

«یک بار هم من خودم [دخترم را برای زیارت امام] بردم. چهار پنج ساله بود. خانواده ما رفته بودند مشهد و او ماند پیش من برای اینکه بیاید امام را روز عید ببیند. صبح پا شدیم و سرش را شانه کردیم و مرتبش کردیم و موهایش را به زحمت بافتیم. یک دستی هم که نمیشود؛ من بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمیشود؛ دودستی باید ببافند چون باید موها را سه قسمت کنند. رفقای پاسدار آمدند به کمک ما و موی سرش را بافتیم و چادر سرش کردیم و خدمت امام آوردیم.»

منبع: ساعد نیوز

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جهش تولید عزت ملی را به دنبال دارد
  • خاطره شیرین رهبر معظم انقلاب از بافتن موی دخترشان قبل از رفتن به عید دیدنی/من بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمی شود (+عکس)
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • حضور ۴ شاعر یزدی در دیدار رمضانی شاعران با رهبرمعظم انقلاب
  • دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب