Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. تاریخ انتشار: 20:14 - 07 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۰۵۰

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشر‌های مختلف مردم در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی خشم برای خدا و ارزش‌های الهی را خشم مقدس خواند و گفت: سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام نشان‌دهنده این است که در مقابل «انکار حق»، «بدعتگذاری در دین»، «اهانت به مقدسات»، «منکرات اجتماعی» و «فساد و خیانت کارگزاران» سکوت جایز نیست، همچنان‌که حضرت فاطمه سلام‌الله‌علی‌ها در مقابل انکار و فراموش شدن حق ولایت سکوت نکرد.

حجت‌الاسلام رفیعی، ولایت فقیه و مواردی مانند وصیتنامه امام راحل و شهیدان را شاخص‌های قطعی برای شناخت حق دانست و گفت: البته دفاع از حق بدون هزینه نیست، همان‌طور که شهیدان بزرگوار انقلاب همچون شهید سلیمانی این هزینه‌ها را به جان خریدند و با خشمی مقدس جلوی توطئه دشمنان اسلام و ایران را گرفتند.

در این مراسم، آقای محمود کریمی نیز به ذکر مصیبت و نوحه‌سرایی پرداخت.

  بیشتر بخوانید فرمایشات رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر انقلاب حسینیه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی

متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وعده‌ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد. دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ی ظالمین وارد ساخت «وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی.»

این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط اسرائیل امیدوارتر کرد.

مرحبا به ملت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیروهای مسلح که سال‌هاست در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند.

سلام و رحمت الهی بر روح شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی (رحمت الله علیه) که عزت امروز ایران مدیون آنان است. و سلام بر فرمانده مقتدر ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگران؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی).

خداوند همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی را به تأییدات خود مستظهر و نصرت نهایی بشر را با ظهور قطب عالم امکان حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) محقق گرداند. إن‌شاءالله

«اللهُمَّ وَ أَقِمْ بِهِ الْحَقَّ، وَ أَدْحِضْ بِهِ الْباطِلَ، وَ أَدِلْ بِهِ أَوْلِیاءَکَ، وَ أَذْلِلْ بِهِ أَعْداءَکَ»
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیگر خبرها

  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • «وعده‌ صادق» جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • تجمع قمی‌ها در حرم حضرت معصومه در حمایت از عملیات سپاه