Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@20:43:39 GMT

نشست قرارگاه شهید علم الهدی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۶۹۶۱

نشست قرارگاه شهید علم الهدی

نشست قرارگاه شهید علم الهدی به منظور برنامه ریزی اردوهای راهیان نور دانشگاه های استان خوزستان امروز 7 بهمن باحضور روسای دانشگاه های استان برگزار شد. انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان عکس خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول

پیش نشست پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) با رویکرد اندیشه تمدنی امام رضا(ع) عدالت برای همه و ظلم به هیچ کس با موضوع محوری «اندیشه تمدنی امام رضا(ع)؛ عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس» در پردیس دانشگاه آرال استانبول برگزار شد.  

در این نشست، قدیر جان‌آتان، عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه صباح الدین زعیم استانبول، علی راد، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران، محمد نوردوغان، عضو هیأت علمی دانشگاه آرل استانبول، حسن کارابولوت، مترجم و نویسنده و امید آکتاش نویسنده، شاعر و محقق  ترک سخنرانی کردند.

در ابتدای این نشست، حسن کارابولوت، پژوهشگر و نویسنده ترک دبیرپیش نشست، پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعیدرضا عاملی، دبیر علمی پنجمین کنگره جهانی امام رضا(ع) را قرائت کرد. در این پیام آمده است: تلاش کنگره جهانی امام رضا(ع) بر این است که بتواند با جلب توجه اندیشمندان سراسر جهان، امتداد حوزه‌های فکری و تمدنی امام رضا(ع) را در دنیا به صورت بهتر و گسترده تری توسعه دهد، امروزه عدالت، یک مسأله جهانی است و جزو اصول عامه بوده و در نوع خود موضوع بسیاری از مسائل در سطح جهان است.

قدیر جان‌آتان، عضو هیأت علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه صباح الدین زعیم استانبول نیز در سخنان خود، به مفاهمه و همگرایی عدالت و در خصوص دوسویی عدالت در اسلام از جمله عدالت، حقیقت، کرامت، تبعیض، ظلم پرداخت.

از دیگر سخنران این نشست؛ علی راد، عضو هیأت علمی گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران در سخنانی به ضرورت توجه کانونی به اندیشه تمدنی امام رضا(ع) و احیای میراث گرانقدر رضوی در فراگیری عدالت و پرهیز از ظلم خواهند اشاره داشت.

محمد نوردوغان هم در سخنانی، درباره حیات پربرکت امام رضا علیه السلام گفت: در اهمیت عدالت همین بس که قرآن آن را غایت ارسال رسل و انزال کتاب و میزان توصیف می‌کند.

شایان ذکر است، این نشست از طریق کانال ۱۴ ترکیه و کانال سحر جمهوری اسلامی ایران و همچنین، کانال یوتیوب نمایندگی فرهنگی کشورمان در استانبول پخش شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز