Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از فعالیت بیش از ۴۰۰ مبلغ مذهبی در ایام فاطمیه و دهه فجر در استان خبر داد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حجت الاسلام والمسلمین علی خادمی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر استان اظهار داشت: شرایط فعلی منطقه خاورمیانه شرایط جنگی است که دشمنان با تمام قوا وارد جنگ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی شده و محور مقاومت را نشانه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگاه تبلیغات اسلامی نقش تبلیغات جنگ را بر عهده دارد افزود: سازمان تبلیغات به لحاظ نیروهای جهادی و جوان شکل و شمایل خوبی را به خود گرفته و با تمام توان و قوا در حال نوشتن و پیش بردن سند راهبردی است که اتحاد و همدلی و همراهی تمام نهادها جزو الزامات کار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که مذاکره با آمریکا هرگز شکل خواهد گرفت تصریح کرد: چندی پیش رهبر انقلاب فرمودند که ما اهل مذاکره هستیم اما با آمریکا هرگز، در حوزه دیپلماسی هم دیپلمات‌های ما باید رعایت جوانب را داشته باشند و هر حرفی را بیان نکنند که موجب سوء استفاده دشمن شود.

خادمی با اشاره به موشک باران شدن پایگاه آمریکا در عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نماد عزت و تجلی یک امت بود که استکبار جهانی این شهید والامقام را ترور کرد و با افتخار این موضوعات را اعلام نمود در نتیجه انتقام سپاه پاسداران از آمریکا یک حرکت شجاعانه بود اما انتقام سخت زمان شکل خواهد گرفت که آمریکا و ایادی آن به طور کامل از منطقه خارج شوند.

وی در ادامه از اجرایی شدن بیش از 2 هزار برنامه در دهه فجر امسال توسط این نهاد خبر داد و افزود: آن چیزی که در این بین حائز اهمیت است این است که باید رسانه خوبی برای انتقال پیام شهدا به نسل جوان به ویژه نسل قاسم سلیمانی‌ها باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به اعزام 410 مبلغ در دهه فجر و ایام فاطمیه به مناطق محروم و مرزی استان بیان داشت: به منظور تبیین فضیلت های حضرت زهرا (س) همایش مادران در بیش از 100 مدرسه دخترانه شهرستان‌های شیروان، اسفراین و بجنورد اجرا می‌شود.

اعزام 1000 مبلغ در ایام دهه فجر به نقاط مختلف خراسان جنوبیقم|همایش بزرگ مبلغان اعزامی سازمان اوقاف به روایت تصویرهمایش بزرگ مبلغان اعزامی سازمان اوقاف در قم برگزار شد

برگزاری نخستین همایش موذنین در سطح استان و تجلیل از موذنین نمونه، برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی به صورت یک روزه با حضور اساتید مجرب، مراسم تجلیل از چهره های قرآنی، ثبت نام پانزدهمین دوره آزمون تخصصی اهدای مدرک به حافظان قرآن، برپایی جشنواره های قرآنی کودک و نوجوان و برپایی محافل انس با قرآن در مساجد و بقاع متبرک از دیگر برنامه های اجرایی دهه فجر امسال است که مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان به آن اشاره داشت.

انتهای پیام/312/ ع

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است