Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر رابینسون، بیل گزینه خوبی برای جایگزینی اریکسن است.

طرفداری - پل رابینسون، دروازه بان اسبق تاتنهام از بازگشت گرت بیل به تاتنهام استقبال می‌کند.

به گزارش سایت گل، وینگر ولزی که در تابستان 2013 پس از دو بار کسب جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر با 100 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد، علی رغم افتخارات تیمی زیادی که با کهکشانی‌ها به دست آورده، به لحاظ فردی همواره مورد انتقاد قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت‌ها در کنار نمایش‌های پر فراز و نشیب باعث شده تا بسیاری از هواداران رئال مادرید خواهان فروش بیل شوند. اتفاقی که در تابستان می‌رفت رخ بدهد که همه چیز منتفی شد.

رابینسون درباره احتمال بازگشت بیل به تاتنهام می‌گوید:

دوست دارم چنین انتقالی رخ بدهد. معتقدم اگر تنها یک نفر بتواند بهترین بازی را از بیل بگیرد، او مورینیو است. از دست دادن کریستین اریکسن و آن فاکتور خلاقیت در میانه میدان و برتری کیفی که در یک سوم پایانی زمین در این سال‌ها برای اسپرز رقم می‌زد را به نظرم می‌توان با خرید بازیکنی چون بیل جبران کرد تا این کمبودها دوباره جبران شود. چنین خریدی هیجان واقعا زیادی به هواداران خواهد بخشید.

انتقال پر کش و قوس اریکسن به اینتر؟ از نظر من در این پرونده از ابتد تا انتهایش به کلی بد عمل شد. اینکه اریکسن هنوز در تیم است ولی عملکرد چشمگیری ندارد؛ از سر اکراه بازی می‌کند و با فروشش هم پول زیادی دست باشگاه را نمی‌گیرد یعنی در این پرونده درست کار نشده است. به نظرم مورینیو نمی‌تواند گله‌ای بابت زمان وقوع این اتفاق داشته باشد چون بالاخره این اتفاق می‌افتاد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است...

طرفداری| پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند.

حسن روشن در خصوص پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:

خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب کار می‌کنند و خیلی خوشحالم که توانستیم در خارج از خانه به ۳ امتیاز حساس برسیم. فقط یک دلیل دارد که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند و آن هم نداشتن ستاره است. استقلال بازیکنانی دارد که فقط به خاطره هواداران بازی می‌کنند و امیدوارم در آخر فصل بتوانند دل هواداران را خوشحال کنند.

وی در مورد نقاط قوت استقلال گفت:

نقاط قوت استقلال دویدن و کاور کردن یکدیگر است که در طول فصل در همه بازی‌ها شاهد آن هستیم. تنها ضعف استقلال هم عدم هماهنگی بین دفاع و هافبک‌های دفاعی تیم است که امیدوارم در بازی‌های آینده این موضوع برطرف شود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه می‌گویند تیم دفاعی بازی می‌کند، یادآور شد:

این مسئله شخصی دیگران است. طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است ولی متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند. امیدوارم در پایان فصل قهرمانی استقلال را شاهد باشیم.

روشن در خصوص کلین شیت‌های سید حسین حسینی در طول فصل، خاطرنشان کرد:

خوشبختانه حسینی این فصل عملکرد خوبی داشته است. قطعا این کلین‌شیت‌هایی که داشته فقط به خاطر تمرکزهای کافی قبل بازی است. امیدوارم او در آینده بتواند دروازه استقلال را بیمه کند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود، تصریح کرد:

شک نکنید می‌توانیم به قهرمانی برسیم چون بازیکنان باغیرت بازی می‌کنند. خیلی افراد قبل از فصل می‌گفتند تیم‌های تراکتور و سپاهان جزو مدعیان قهرمانی هستند ولی قهرمانی فقط به در اختیار داشتن بازیکنان گرانقیمت بستگی ندارد. در حال‌حاضر هم پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی می‌جنگنند و این مسئله به زیبایی لیگ کمک کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره گلزنی گوستاوو بلانکو به ایرنا گفت:

بلانکو خیلی خوب بازی می‌کند. خیلی‌ها هم در ۴ بازی گذشته استقلال به عملکرد این بازیکنان اعتراض می‌کردند ولی خیلی خوشحالم که در این بازی او گل زد. بلانکو در حال‌حاضر در اختیار تیم است و گل هم می‌زند و امیدوارم این روند برای او ادامه‌دار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • امیدوارم به تیم ملی دعوت شوم/ بازی با استقلال خوزستان سخت است
  • پرسپولیس این مدل قهرمان شدن را بلد است | استقلال صدر جدول را از دست خواهد داد
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • روشن:  شک نکنید استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
  • افشاگری مربی تیم ملی بعد از جدایی: برای المپیک تن به هرکاری نمی‌دهم
  • خلاصه بازی نیوکاسل 4-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • وضعیت معذب‌کننده تاتنهام: اسپرز دست به دامان آرسنال است!
  • باخت تلخ تاتنهام تلخ‌تر شد! (عکس)‏