Web Analytics Made Easy - Statcounter

شگفتی سازی شهرخودرو تکمیل می شود؟

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در آخرین مرحله پلی‌آف، دو تیم شهر خودرو و السیلیه به مصاف هم خواهند رفت تا برنده راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا
السیلیه قطر - شهرخودرو ایران
سه شنبه 8 بهمن 1398 ساعت 18:40
ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قطر - باشگاه الدحیل

پیش بازی

تیم شهرخودرو در حالی در آستانه رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد که آن ها فصل قبل در رده چهارم لیگ ایران جای گرفتند و بخاطر قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، شانس صعود به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرخودرو که حالا مجتبی سرآسیابی را روی نیمکت خود می بیند، در بازی اول پلی آف، با نتیجه 2 بر 1 الرفاع بحرین را شکست داد و حالا باید برای قطعی کردن صعود خود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، نماینده قطر را از پیش روی بردارد.

شهرخودرویی ها که نیم فصل اول زیر نظر یحیی گل محمدی بازی کردند، در 17 بازی گذشته، 8 پیروزی، 5 تساوی و 4 شکست داشته اند و همچنین آمار 13 گل زده و 9 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند و با 29 امتیاز در رده ششم جدول جای دارند.

در آن سوی میدان، السیلیه قطر فصل گذشته در رده سوم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر قرار گرفت و راهی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد. آن ها فقط با پیروزی در یک بازی یعنی دیدار با شهرخودرو، می توانند راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شوند. السیلیه در 13 بازی گذشته در لیگ ستارگان قطر، 5 پیروزی داشته است، 2 تساوی و 6 شکست. آن ها همچنین آمار 15 گل زده و 17 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند و با 17 امتیاز در رده ششم قرار دارند. از نکات جالبی السیلیه می توان به حضور کریم انصاری فرد در ترکیب این تیم اشاره کرد.

هرکدام از دو تیم اگر در بازی فردا پیروز شوند، راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد و در گروه 3 با تیم های الهلال عربستان، الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان همگروه خواهند شد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا

شاهکار تیاگو موتا که به اندازه یک اسکودتو ارزش دارد.

دیدار آاس رم و بولونیا در هفته 33 سری آ 2023/24 با برتری 3-1 بولونیا به پایان رسید. شاگردان تیاگو موتا با این برد بزرگ در المپیکو، شاهکار خود را تکمیل کردند و دیگر باید آنها را یکی از نماینده های ایتالیا در فصل آتی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

به نقل از اوپتا؛ بولونیا در 33 هفته فصل جاری موفق به کسب 62 امتیاز شده است. از زمان سه امتیازی شدن بردها (1994/95) این تعداد امتیاز در این مقطع از فصل برای بولونیا بی سابقه است. بولونیا آخرین بار در فصل 1966/67 تا پایان هفته سی و سوم موفق به کسب 62 امتیاز شده بود. (با در نظر گرفتن سه امتیاز برای هر برد) به این ترتیب آنها به زودی برای اولین بار در تاریخ می توانند بازی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۴ - ۱ قرقیزستان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا - ایران ۲ - ۱ قرقیزستان
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس