Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:38:43 GMT

یخچالی: همیشه دوست داشتم برای گرگان بازی کنم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۲۳۷

یخچالی: همیشه دوست داشتم برای گرگان بازی کنم

بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: جو شهر گرگان واقعا فوق العاده است و من همیشه دوست داشتم برای تیم این شهر بازی کنم. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، بهنام یخچالی امشب پس از پیروزی شهرداری گرگان مقابل مهرام تهران در لیگ برتر بسکتبال در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از پیوستن به تیم شهرداری گرگان خیلی خوشحالم، جو شهر گرگان واقعا فوق‌العاده است و من همیشه دوست داشتم برای تیم این شهر بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیروزی مقابل مهرام حاصل تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت مدیران و هواداران بود و این پیروزی را به مردم گرگان تقدیم می‌کنیم.
یخچالی در خصوص عملکردش در دیدار مقابل مهرام که سه پرتاب سه امتیازی موفق داشت، گفت: دو ماه تا پایان مسابقات باقی مانده و امتیاز آوردن بازیکنان به اندازه پیروزی تیم اهمیت ندارد، تیم ما در دفاع فوق العاده است و در حمله هم با کار تیمی موفق هستیم.

لیگ برتر بسکتبال| مهرام هم حریف شهرداری گرگان نشدلیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان بر مهرام غلبه کرد/ شکست سنگین مس مقابل پتروشیمیبهنام یخچالی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیوست/ ریچاردز جدا شد

وی ادامه داد: دیدار مهرام مقابل پتروشیمی را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازیکنان پتروشیمی هم تحت تاثیر بازی نکردن صمد نیکخواه بهرامی بودند.
یخچالی تصریح کرد: طبق صحبت‌های کادر فنی تصمیم گرفتیم چه صمد بازی کند و چه بازی نکند با یک تاکتیک به میدان برویم و خوشبختانه موفق شدیم.
وی یادآور شد: البته صمد بازیکن بسیار بزرگی است که در صورت حضورش در این دیدار می‌توانست به تیمش کمک کند.
در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، امشب تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 65 بر 46 شهرداری گرگان به پایان رسید.
انتهای پیام/588

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد

تیم بسکتبال رومراشتروم گلادیاتورز، با درخشش بهنام یخچالی حریف خود را ۷۴ - ۷۳ شکست داد.

به گزارش ایسنا،‌ در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال پروA آلمان (بوندسلیگای دو)، تیم رومراشتروم گلادیاتورز تریر موفق شد با درخشش ستاره ایرانی خود، با نتیجه نزدیک ۷۴ - ۷۳ تیم جاینتز دوسلدورف را شکست دهد.

بهنام یخچالی گارد راس ایرانی تیم تریر، در این دیدار با ۱۹ امتیاز، ۲ پاس گل، ۹ ریباد و یک توپ ربایی، تاثیرگذاری ۲۶ را به ثبت رساند و بهترین بازیکن این دیدار شد.

کوارترهای اول و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵-۱۹ و ۲۶-۱۶ به سود یاران یخچالی پایان یافت تا با وجود باخت ۱۹-۲۱ و ۴-۱۷ در کوارترهای دوم و سوم، گلادیاتورها با یک امتیاز برتری پیروز این دیدار حساس شوند.

بیشتر بخوانید:
                             یخچالی بازیکن ماه مارس لیگ بسکتبال آلمان

تیم رومراشتروم گلادیاتورز هم اکنون با کسب ۲۷ برد، ۵ باخت و ۵۴ امتیاز از ۳۲ بازی، صدرنشین مسابقات لیگ پرو A آلمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد
  • صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • تیم لیموندیس بازنده‌ای سربلند و شایسته در لیگ برتر بسکتبال بود
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد
  • باخت لیموندیس شیراز مقابل شهرداری گرگان