Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس توانست تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین را در خانه شکست دهد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دیدار دو تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس و شورا و شهرداری قزوین از سری مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال راس ساعت 16 امروز در سالن فجر بندرعباس آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر بسکتبال| برتری شیمیدر در خانه آویژه صنعتلیگ برتر بسکتبال| مهرام هم حریف شهرداری گرگان نشدواکنش چهره‌های مشهور جهان به مرگ اسطوره بسکتبال آمریکا

در ابتدای این مسابقه بازیکنان دو تیم یاد کوبی برایانت ستاره پیشکسوت دنیای بسکتبال که روز گذشته جان خود را از دست داد را گرامی داشتند.

عملکرد ضعیف یاران شهرداری در همان ابتدای بازی رضا هنگام پور را مجبور به درخواست وقت استراحت کرد اما صحبت‌های سرمربی کارساز نشد و شهرداری بندرعباس به روند رو به افت خود ادامه داد تا جایی که تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در نتیجه 30 به 23 به نفع شهرداری قزوین درخواست وقت استراحت مجدد کرد.

مصاف دو تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس و شورا و شهرداری قزوین در ست اول با نتیجه 44 بر 40 به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید.

بازی در کوارتر سوم با برتری کامل شهرداری بندرعباس همراه بود و با نتیجه 69 بر 59 به سود این تیم به پایان رسید.

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس نتیجه را تا پایان بازی به نفع خود حفظ کرد و نهایتا توانست با نتیجه  85 بر 81 بازی را به نفع خود به پایان ببرد.

به گزارش تسنیم، پیش از این بازی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با 28 امتیاز در رده نهم جدول و تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین با 23 امتیاز در رده 13 جدول قرار داشت.

انتهای پیام/865/ ع

R7555/P/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شد
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • شکست ناپذیری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!