Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@16:42:45 GMT

برنامه‌ریزی بایرن مونیخ برای جدب حکیمی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۳۲۰

برنامه‌ریزی بایرن مونیخ برای جدب حکیمی

خبرگزاری میزان- باشگاه بایرن مونیخ در نظر دارد مدافع رئال مادرید را به خدمت بگیرد. تاریخ انتشار: 21:17 - 07 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۰۳۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بر اساس گزارش سایت «گل» آلمان، باشگاه بایرن مونیخ در حال برنامه‌ریزی برای به خدمت گرفتن اشرف حکیمی از رئال مادرید در پایان فصل جاری است، بازیکنی که در حال حاضر به طور قرضی در بوروسیا دورتموند بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرنی‌ها که اخیراً با قرارداد قرضی ۶ ماهه آلوارو اودریوسولا را از رئال مادرید به خدمت گرفتند، حالا قصد دارند با ارائه پیشنهادی به این باشگاه اسپانیایی، اشرف حکیمی را از این تیم به ترکیب خود اضافه کنند.

زین‌الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید هنوز برنامه‌ای برای اشرف حکیمی ۲۱ ساله ندارد، اگرچه مدیران پرافتخارترین باشگاه اروپایی از روند پیشرفت این مدافع مراکشی راضی هستند.

گفته می‌شود بایرن مونیخ در فرصت باقیمانده نقل‌وانتقالات زمستانی دیگر نسبت به جذب بازیکنی اقدام نخواهد کرد، هرچند شایعه علاقه‌مندی این باشگاه آلمانی به جذب امره جان از یوونتوس مطرح است.

حکیمی در تابستان ۲۰۱۸ با قرارداد قرضی دو ساله از رئال مادرید به دورتموند پیوست. او که قرارداد قرضی‌اش در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، این فصل آمار ۶ گل‌زده و ۶ پاس‌گل را در ۲۸ بازی با زردپوشان وستفالن از خود برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید:
بایرن قرارداد کوتینیو را قطعی نمی‌کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ رئال مادرید بوروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر برنامه‌های دیویس: ضرب‌الاجل بایرن منصفانه نیست

مدیر برنامه‌های مدافع کانادایی باواریایی‌ها، به ضرب‌الاجلی که این باشگاه برای این بازیکن تعیین کرده، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه رئال مادرید به منظور تقویت سمت چپ خط دفاعی کهشکانی‌ها چشم به جذب آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ دارند و ظاهراً با این بازیکن به توافق شخصی دست یافته‌اند. این در حالی است که قرارداد این مدافع کانادایی در پایان فصل آینده منقضی می‌شود. گفته می‌شود بایرن برای دیویس 23 ساله ضرب‌الاجل تعیین کرده تا تصمیم نهایی خود در خصوص ماندن یا رفتنش از این تیم را به اطلاع آنها برساند.

نیک هوسه مدیر برنامه‌های آلفونسو دیویس به نشریه آلمانی «بیلد» گفت: این بی‌انصافی است که آلفونسو مورد حمله قرار می‌گیرد. یک سال پیش برای رسیدن به توافق برای تمدید قرارداد با بایرن نزدیک بودیم. سپس کل مدیریت باشگاه عوض شد و ما تا هفت ماه چیزی از جانب آنها نشنیدیم، هرچند در این مدت سعی کردم خودم با باشگاه تماس بگیرم. حالا باشگاه به ما اولتیماتوم داده و قرار است تا دو هفته دیگر پاسخ آنها را بدهیم چون باشگاه تحت‌فشار است و زمان زیادی طول کشید تا این تغییر مدیریت جا بیفتد. فشاری که آنها به ما می‌آورند، منصفانه نیست.

وی افزود: این تصمیم بسیار مهمی در دوران حرفه ای آلفونسو است و ما قرار است بدون اینکه بدانیم سرمربی فصل آینده بایرن چه کسی خواهد بود یا تیم چه شکلی خواهد بود، تصمیم بگیریم. به همین دلیل است که فکر می‌کنیم اولتیماتوم باشگاه ناعادلانه است. در پایان فصل که شفافیت بیشتری وجود دارد، تصمیم خواهیم گرفت که چه کار کنیم.

توافق توخل و بایرن بر سر جزئیات فسخ قرارداد

در همین حال نشریه «بیلد» گزارش داد؛ دیویس نمی‌خواهد آخرین پیشنهاد بایرن که توأم با اولتیماتوم شده را بپذیرد و جدایی او از این تیم در پایان فصل جاری با هدف پیوستن به رئال مادرید بسیار محتمل است.

آلفونسو دیویس که در سال 2018 از ونکوور وایت‌کپس کانادا جدا و به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در 184 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار 9 گل‌ زده و 28 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او تاکنون با بایرن 13 قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده که می‌توان به پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • مدیر برنامه‌های دیویس: ضرب‌الاجل بایرن منصفانه نیست
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد