Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@12:29:13 GMT

شیوع اختلالات کف لگن در زنان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۴۱۴

یک متخصص زنان و فلوشیپ اختلالات کف لگن، نسبت به عوارض بی اختیاری ادراری در زنان هشدار داد. ناطقان: سودابه درویش، با تشریح بیماری های اختلالات کف لگن در زنان به دو نوع بی اختیاری ادراری استرسی و فوریتی اشاره کرد و گفت: برای کنترل این عارضه ها، درمان های جراحی و غیر جراحی وجود دارد که درمان غیر جراحی شامل فیزیوتراپی کف لگن و تزریق بوتاکس داخل مثانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: شیوع اختلالات کف لگن، ۵۰ درصد زنان بالای ۵۰ سال را درگیر می کند.

این متخصص زنان، به علل بروز بی اختیاری ادراری زنان اشاره کرد و گفت: افزایش سن، تعداد زایمان و حاملگی، نوع نژاد، فشارهای مزمن داخل شکمی و...، از مهم ترین علل بروز بی اختیاری ادراری در زنان است.

درویش به درمان های محافظه کارانه یا همان درمان های دارویی برای کنترل اختلالات کف لگن و بی اختیاری ادراری اشاره کرد و افزود: درمان نوع شدید این اختلالات، نیاز به جراحی دارد.

به گفته وی، کیفیت زندگی زنان گرفتار بی اختیاری ادراری تحت تاثیر قرار می گیرد و باعث می شود فعالیت های اجتماعی و حضور این قبیل زنان در جامعه کم رنگ و محدود شود.

سومین کنگره بین المللی چالش های بالینی در مامایی، زنان و نازایی در روزهای ۱۶ الی ۱۸ بهمن ۹۸ در تهران برگزار می شود. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: شیوع اختلالات ، کف لگن ، زنان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شیوع اختلالات کف لگن زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل طبیعت قرمز می‌شود

بنا به این گزارش، ۱۷ آوریل روز جهانی آگاهی از بیماری هموفیلی و سایر اختلالات خونریزی است و گروه‌هایی که درگیر اختلالات خونریزی هستند، گردهم جمع می‌شوند تا ضمن افزایش آگاهی در این زمینه به مراقبت‌های عمومی نیز توجه کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، همزمان با روز جهانی آگاهی از بیماری هموفیلی، نمادهای سمبلیک و شهری در سراسر جهان به رنگ قرمز درمی‌آیند تا توجه افکار عمومی را نسبت به این بیماری جلب کنند. پل طبیعت نیز در راستای ادای مسئولیت اجتماعی با این حرکت بین‌المللی امشب (سه شنبه ۲۸ فروردین) همگام می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰۰۰ هزار نظامی صهیونیست به اختلالات روانی مبتلا شدند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد/مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • درمان لوزه بزرگ را جدی بگیرید
  • رییس فدراسیون اسکی اختیاری از خودش ندارد/ مدرس خارجی تکنیک ندارد!
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • پل طبیعت قرمز می‌شود
  • درمان اختلالات مغزی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود و بی‌نیاز از باتری 
  • درمان اختلالات مغزی با ایمپلنتی به اندازه یک نخود و بی نیاز از باتری