Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:17:48 GMT

آلودگی هوای اراک مدارس ابتدایی را به تعطیلی کشاند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۴۷۳

آلودگی هوای اراک مدارس ابتدایی را به تعطیلی کشاند

آلودگی هوای اراک مدارس ابتدایی را فردا سه شنبه هشتم بهمن ماه به تعطیلی کشاند. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، درحالی که با آغاز سرما در شهر اراک بارها و بارها مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد، پس از استشمام بوی نامطبوع شب گذشته تا ظهر امروز در اراک آلودگی هوا میهمان اراکی‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای اراک به دلیل پیش بینی هواشناسی مبنی بر افزایش آلودگی هوا، فردا سه شنبه 8 بهمن ماه مدارس ابتدایی و دوره پیش دبستانی شهرستان اراک در شهر و روستا در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل خواهد بود.

اردبیل| مدارس پیش‌ دبستانی شهر هیر تعطیل شدفردا مدارس شاهین‌دژ و کشاورز با تاخیر آغاز می‌شوندبرف مدارس بویراحمد و دنا را تعطیل کرد

کاهش سوخت مایع نیروگاه شازند، متوقف کردن خودروهای فاقد معاینه فنی، هدایت خوروهای ترانزیتی به کنار گذر شمالی اراک، تعطیلی واحدهای آلاینده هوا و کارخانه های تولید شن و ماسه و تشدید برخورد پلیس با خودروهای دودزا از دیگر مصوبات مهم این کارگروه بود. 

انتهای پیام/711/ ع

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است

به گزارش «تابناک»، صالح بهرام‌پور شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

دیگر خبرها

  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است
  • مدارس ابتدایی کیش چهارشنبه غیرحضوری است
  • غیر حضوری بودن مدارس ابتدایی در کیش، ۲۹ فروردین
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • هوای تهران سالم شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی