Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمد باقر نوبخت در مورد کشتیرانی و پیشرفت برنامه‌هایی که با توجه به سیاست توسعه‌ای که در زمینه دریا محوری وجود دارد گفت: گزارشی از سوی شورای عالی کشتیرانی ارائه شد که نشان می‌دهد با توجه به مساعی که در سایه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته، در حال حاضر ۶۲ درصد امکان ساخت داخل برای کشتی‌ها وجود دارد و ۸۵ درصد از ظرفیت کشتیرانی در داخل کشور تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط ویژه تحریم، برای اینکه بتوانیم تولید را به مرز بیشتری برسانیم پیشنهاد شد مبلغ ۷۵۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی طی سه سال به افزایش ظرفیت کشتیرانی داخل اختصاص یابد و همچنین تسهیلاتی از تبصره (۱۸) اختصاص یابد.

نوبخت مورد برای تحقق منابع درآمدی حاصل از استحصال مالیات در سال آینده گفت: سال آینده حدود ۱۷۵ هزار میلیارد تومان برای منابع درآمدی حاصل از استحصال مالیات پیش‌بینی کردیم که در سال جاری تقریباً بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان از این منابع تحقق پیدا کرد، امکان پذیر است ما تلاش می‌کنیم به جای تمرکز به بخش‌هایی که مالیات می‌پردازند ضرایب مالیاتی برای آنها تغییر نکند و به بخش‌هایی که تاکنون یا مالیات واقعی نداده اند و یا اصلاً مالیات نمی‌دهند تمرکز کنیم.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی صندوق توسعه ملي خطوط کشتیرانی محمدباقر نوبخت سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود

مرجع تقلید شیعیان گفت: نباید منابع مادی کشور مثل نفت و معادن برای هزینه‌های جاری مورد استفاده قرار گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله  جعفر سبحانی، در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مردم باید نسب به نقش مالیات در آبادنی کشور توجیه شوند، اظهار داشت: مردم باید متوجه شوند که مالیات پرداختی آنها در کشور هزینه می‌شود و به هیچ عنوان مورد اتلاف قرار نمی‌گیرد.

این مرجع تقلید بیان کرد: مالیات باید از درآمد افراد اخذ شود و درآمد حاصل از فعالیت‌های اقتصادی مشمول پرداخت مالیات شود.

آیت‌الله سبحانی گفت: نباید منابع مادی کشور مثل نفت و معادن برای هزینه‌های جاری مورد استفاده قرار گیرند چرا که این منابع سرمایه کشور محسوب شده و باید به صورت‌های مفیدتر از آنها بهره برد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • میزان اختصاص ارز واردات و نرخ آن اعلام شد
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی