Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:51:23 GMT

آینده ستاره مراکشی؛ در گروی تایید زیدان

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۴۹۷

آینده ستاره مراکشی؛ در گروی تایید زیدان

اشرف حکیمی، ستاره جوان و مراکشی دورتموند به شدت مورد توجه بایرن مونیخ قرار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، درخشش خیره کننده اشرف حکیمی در ترکیب دورتموند باعث شده تیم های بزرگ اروپایی خواهان جذب این بازیکن باشند و با توجه به اتمام قرارداد قرضی و دو سال او در ماه های پیش رو، مشخص نیست فصل بعد اشرف حکیمی در چه تیمی بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق قانون این بازیکن باید در پایان فصل راهی رئال مادرید شود. اما شبکه DAZN مدعی شد زین الدین زیدان هنوز در مورد آینده این مدافع مراکشی تصمیمی نگرفته و مشخص نیست او را برای فصل بعد می خواهد یا خیر.

 

 

رئال مادرید از روند پیشرفت این بازیکن در دورتموند رضایت دارد، اما با توجه به داشتن مدافع ملی پوشی به نام دنی کارواخال، احتمالا اشرف حکیمی در صورت بازگشت به برنابئو باز هم نیمکت نشین خواهد بود و به همین دلیل هنوز تردیدهای فراوانی در مورد آینده او وجود دارد. اما در این میان بایرن مونیخ نیز بعد از جذب آلوارو اودزیوزولا، در تلاش برای خرید اشرف حکیمی بوده و قصد دارد با رئال مادرید در این باب وارد مذاکره شود.

 

الخاندرو کامانو، مدیر برنامه اشرف حکیمی گفت: "بایرن مونیخ یک باشگاه بزرگ است، اما ما چیزی در مورد علاقه آنها نمی دانیم و هنوز هیچ کس با ما تماس نگرفته است."

 

با این تفاسیر بعید به نظر می رسد اشرف حکیمی فصل بعد هم در دورتموند بازی کند و او احتمالا یا به رئال مادرید بازگشته و یا راهی بایرن مونیخ خواهد شد. خود اشرف حکیمی اخیرا ابراز علاقه کرده بود دوباره به رئال مادرید بازگردد.

زیدان (سرمربی) بایرن مونیخ رئال مادرید اشرف حکیمی بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی بایرن مونیخ رئال مادرید اشرف حکیمی بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم