Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:59:40 GMT

سرپرست بعثت: هفته‌های بهتری پیش‌رو داریم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۵۲۸

ایسنا/کرمانشاه تیم بعثت کرمانشاه در هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در دیداری خانگی مقابل چوکای تالش به نتیجه مساوی یک بر یک رسید.

کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعث در گفت و گو با ایسنا، به بازی عصر امروز (هفتم بهمن) تیمش در ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه برابر تیم قدرتمند چوکای تالش اشاره کرد و گفت: شروع این دیدار با نمایش خوب بازیکنان تیم بعثت همراه بود، بگونه‌ای که نبض بازی را کاملا در اختیار گرفته بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ما به پایان رسید، اما در نیمه دوم فشار تیم حریف زیاد شد و در دقیقه 65 گل تساوی را وارد دروازه ما کردند. 

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه تصریح کرد: در ادامه بازی تلاش زیادی کردیم تا از حریف پیش بیفتیم و گل برتری را به ثمر برسانیم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. 

وی افزود: موقعیت‌های گل زیادی در این دیدار داشتیم که ضعف گلزنی همانند بازی‌های گذشته باعث هدر رفت این موقعیت ها شد. 

لرستانی اعلام کرد: عملکرد بسیار خوبی که در این دیدار برابر تیم صدرجدولی چوکای تالش داشتیم باعث شد تا مسئولان این تیم هم انگیزه و شجاعت بازیکنان ما را تحسین کنند. 

وی در ادامه بابیان اینکه تیم بعثت همواره ثابت کرده که در مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی دارد، عنوان کرد: در این دیدار هم ما برابر تیمی قدرتمند با امکانات زیاد حاضر شدیم که خوشبختانه خوب ظاهر شدیم. 

سرپرست تیم بعثت یادآورشد: با این وجود تیم ما نقاط ضعف زیادی هم دارد که در تلاشیم آنها را برطرف کنیم. 

وی از جذب سه بازیکن جدید در تیم بعثت خبرداد و گفت: این بازیکنان در پست‌های هافبک دفاعی، هافبک راست و فوروارد هستند و امیدواریم با حضور آنها هفته های بهتری پیش رو داشته باشیم و مشکل گلزنی تیم برطرف شود. 

تیم بعثت کرمانشاه در حال حاضر با 16 بازی انجام شده - 3 پیروزی، 7 مساوی و 6 باخت - و کسب 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول گروه خود قرار دارد. 

این تیم دوشنبه هفته آینده میهمان تیم شهرداری بندرعباس خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای دیدار جنجالی؛ تراکتور ۳ بر صفر برنده شد

با حکم کمیته انضباطی، نتیجه دیدار امید بعثت کرمانشاه و تراکتور، سه بر صفر به نفع تبریزی‌ها اعلام شد.

به گزارش مشرق، براساس حکم کمیته انضباطی در خصوص دیدار دو تیم امید بعثت کرمانشاه و امید تراکتور در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد.

همچنین تیم بعثت به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی و برگزاری سه دیدار خارج از استان کرمانشاه محکوم شد.

گفتنی است، اعضای تیم امید تراکتور در بدو ورود به استادیوم برای دیدار با بعثت کرمانشاه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند.

دیگر خبرها

  • امید تراکتور سه، بعثت کرمانشاه صفر
  • حکم فدراسیون: تراکتور ۳برصفر برنده شد
  • آرای جدید کمیته انضباطی؛ تراکتور 3-0 برنده شد!
  • بازی جنجالی تراکتور ۳-۰ شد
  • تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • بازی تراکتور رسماً ۳-۰ شد
  • اعلام رای دیدار جنجالی؛ تراکتور ۳ بر صفر برنده شد
  • حکم ۳ بر صفر به سود باشگاه تراکتور
  • با رای کمیته انضباطی؛ بازی تراکتور ۳ - صفر شد
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد