Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایان گیگز 6 سال پایانی دوران حضورش در منچستریونایتد را بهترین مقطع دوران فوتبال خود می داند.

طرفداری- رایان گیگز به تشریح دوران حضور خود در منچستریونایتد، چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان سرمربی می پردازد.

به گزارش MEN، رایان گیگز، هافبک افسانه ای باشگاه منچستریونایتد معتقد است که بازی او به عنوان یک هافبک مرکزی، بهترین پست برای او بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیگز در این باره می گوید:

5 یا 6 سال انتهایی فوتبال من احتمالا لذت بخش ترین دوران برای من بود. من عاشق انتقال به مناطق مرکزی بودم زیرا در این صورت بیشتر درگیر بازی می شدم، گزینه های بیشتری برای انتقال پاس داشتم و زمین برای من باز می شد. در یونایتد من در اطرافم انرژی زیادی داشتم، وین رونی به جلو می رفت، پارک جی سونگ در سمت چپ، پاتریس اورا در سمت چپ مدام در حال بالا و پایین رفتن بود و مایکل (کریک) نیز در کنار من بازی می کرد. من از این لحاظ خوش شانس بودم اما از یک نظر دیگر هم خوش شانس بودم که همیشه این توانایی را داشتم تا دریبل زنی کنم. بازی در خط هافبک می تواند یک سرمایه با ارزش و مفید باشد.

 رایان گیگز درباره دوران سرمربی گری موقت خود بعد از اخراج دیوید مویس می گوید:

من خودم را برای پیروزی در آن 4 بازی تحت فشار زیادی قرار دادم و در آن زمان بود که فهمیدم ذهنیت سرمربی شدن را دارم. در دومین بازی یونایتد تحت هدایت من، با نتیجه 1-0 از ساندرلند در اولدترافورد شکست خوردیم. بعد از آن شکست من با هم تیمی ها و دوستان خود صحبت کردم و به آن ها گفتم که هیچ مشکلی با جایگزین کردن کسی دیگر به جای آن ها ندارم. بازی نکردن آن ها باعث نمی شد که میزان خواب من کمتر شود زیرا آن ها وظایف خود را به خوبی انجام نمی دادند. می دانستم که باید تصمیمات سختی بگیرم اما از آن (گرفتن تصمیمات سخت) لذت می بردم. در طی این مدت نیز چندین بار با سر الکس فرگوسن صحبت کردم. من می خواستم مرد خودم باشم اما وقتی که شخصی مانند او را که انقدر به شما نزدیک است و بهترین است در کنار خود دارید، پس چرا به او تکیه نکنید؟

گیگز درباره لوئیس فن خال و نقش یک کمک مربی در کنار این سرمربی هلندی می گوید:

بعد از آن 4 بازی، من دو سال تحت هدایت لوئیس فن خال کار کردم. فکر می کردم در مورد فوتبال چیز‌های زیادی می دانم اما لوئیس به من چیز های زیادی آموخت. همچنین گذراندن دو فصل در جلسات منظم بر روی زمین چمن تجربه بزرگی بود. هنگامی که جلسه تمرینی خوبی برگزار می کنید، می دانید که بچه ها از آن جلسه تمرینی لذت برده اند و سپس به آماده سازی تیم برای یک بازی کمک می کنید و نتیجه خوبی هم می گیرید، چنین چیزی به شما بلند پروازی زیادی می دهد.

گیگز درباره دورا پس از منچستریونایتد و ترک این باشگاه می گوید:

این فرصتی بود تا برای مدتی از منچستریونایتد دور بمانم. من کمی وقت آزاد برای خودم در نظر گرفتم و از آن لذت بردم. سفر‌های زیادی کردم، با پسرم به تماشای فوتبال پرداختم، کار‌هایی که هرگز در یونایتد قادر به انجامشان نبودم. با این حال دلم برای اینکه در کنار بازیکنان باشم و تیم را آماده بازی ها کنم تنگ شده بود.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد

فقط برای سرگرمی

اگر شغل نیکولاس جکسون رانندگی بود کارلو آنچلوتی تاکنون به عنوان مربی مقابل بایرن مونیخ شکست نخورده است فوری؛ برخورد توپ با دست در ومبلی آزاد شد
نظر VAR: هر چیزی سیتی می خواهد یه لحظه گوشی، چلسی داره ضدحمله می زنه
نه، صبر کن نیکولاس جکسونه لوگوی جدید چلسی احتمالا فایده کپا در همان ضربات پنالتی بازی رئال مادرید مقابل سیتی، از 5 سال حضور ادن هازارد بیشتر بوده است دلیل غیبت هالند مقابل چلسی

نیکولاس جکسون در موقعیت گلزنی:

:)

گریه تیاگو سیلوا پس از شکست چلسی مقابل سیتی

و پشت سر او خنده های مادوئکه با گریلیش

گرگ واقعی از باران نمی ترسد

وقتی زیر باران به ده روسی لباس اضافه تعارف کنید:

رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد:

 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد