Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

دومین شب عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی خشم برای خدا و ارزشهای الهی را خشم مقدس خواند و گفت: سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام نشان‌دهنده این است که در مقابل «انکار حق»، «بدعتگذاری در دین»، «اهانت به مقدسات»، «منکرات اجتماعی» و «فساد و خیانت کارگزاران» سکوت جایز نیست، همچنان‌که حضرت فاطمه سلام‌الله‌علیها در مقابل انکار و فراموش شدن حق ولایت سکوت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام رفیعی، ولایت فقیه و مواردی مانند وصیتنامه امام راحل و شهیدان را شاخص‌های قطعی برای شناخت حق دانست و گفت: البته دفاع از حق بدون هزینه نیست، همان‌طور که شهیدان بزرگوار انقلاب همچون شهید سلیمانی این هزینه‌ها را به جان خریدند و با خشمی مقدس جلوی توطئه دشمنان اسلام و ایران را گرفتند.

در این مراسم، محمود کریمی نیز به ذکر مصیبت و نوحه‌سرایی پرداخت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رهبر انقلاب حسینیه امام خمینی عزاداری حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(علیهم‌السلام) با حضور محبین اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام منظوری و مداحی ذاکر اهل‌بیت(علیهم‌السلام) علیزاده، شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم مطهر فرزندان حضرت موسی‌بن‌جعفر(علیه‌السلام) واقع در قم خیابان آذر کوی ۵۹ انجام می‌پذیرد.

دیگر خبرها

  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • نقش غیر قابل انکار سپاه پاسداران در توفیقات نظام اسلامی
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد